Jump to content

Ankeret passet ikke helt i beslaget, noen med forslag til løsning

Enzo

Recommended Posts

Visst du ikke vil borre nye hull i beslaget kan du lage (kjøpe?) en rull med større dia.? (blir kanskje ikke så vakkert)?

Ta med deg ankeret og borr hull i skaftet, skru på fks. en plastplate som stopper i rullen før ankeret er helt inne. (hullet i ankeret vil ruste litt)

Skift anker :tongue:

Edit: Du kom meg i forkjøpet. Det kan vel ikke være så mye som 20 cm vel ????

Redigert av volfro (see edit history)

Ja, ja, da får du flytte bolten fram og opp + lage større rull i tillegg + plastbiten i tillegg, he,he.

Ellers er vel forlenging av beslaget det neste???

Hva med å lage ett nytt lenger beslag som går innvendig i det andre, så bruker du de 4 hullene i det eksisterende beslaget til å feste det med. Da unngår du sveising på plass.

Redigert av volfro (see edit history)

Komodo har nok ikke tid om dagen han heller.. Men var jeg deg ville jeg nok forlenget det du har slik at ankerstokken blir liggende å hvile i to trinser. Det ser ut som om sideplatene i rulla er ca 5mm, så det burde være kurant å buttskjøte. Tror nok jeg ville hatt det av for å gjøre den jobben, da får du polert det opp også så det blir like strøkent!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...