bavariaeier Posted May 22, 2010 Share Posted May 22, 2010 Selva antibes 2 takt er i utgangspunktet samme motor i 25 og 30 hk utførelse. Kan man enkelt "skru opp" en 25 hk eller er det store forskjeller slik at dette bare er å glemme? (Ja, jeg vet alt dette med at man bør kjøpe stor nok motor i utgangspunktet etc etc, men nå har vi en slik på hånden i 25 hk utgave......) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Rikosjett Posted May 22, 2010 Share Posted May 22, 2010 Hadde en slik selva antibes 25 hk. Topp motor! meget bra ytelse da jeg sjekket opp om det gikk an å skru den opp til 30hk. fikk jeg beskjed om at 30 hk hadde et annet topplokk og at Selva Antibes 35hk hadde 2 stk forgassere Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Anders_K Posted May 22, 2010 Share Posted May 22, 2010 (edited) Da har du vært heldig Rikosjett, Hadde selva 30 antibes på gamlebåten. Værre motor tror jeg ikke finnes.. tungstartet selv med elstart, brukte MASSE bensin, gikk dårlig, mye støy.. Aldri mer selva!! Er ikke meningen å ødelegge tråden på noen måte, bare deler mine erfaringer.... Men ja Bavariaeier, det er samme motor, den skal kunne skrues opp til 30 hk. De sa til oss på Frydenbø Båtsenter at det er samme motor når vi kjøpte den jeg hadde.. Er det elstart på den forresten? Edited May 22, 2010 by Anders_K (see edit history) Quote Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post Share on other sites More sharing options...
SSM Posted May 22, 2010 Share Posted May 22, 2010 Støtter sistnevnte. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts