milli Startet 28.Mai.2010 Del på Facebook Startet 28.Mai.2010 Har sjekket filter og glødeplugg.Rød og grønn lampe lyser kontinuerlig.Kan startes igjen umiddelbart etter stans,men går kun noen minutter. Noen tips ? Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 28.Mai.2010 Del på Facebook Svart 28.Mai.2010 Uten at jeg er noen mekaniker guri,så tar jeg en råsjangs og tipper på gåen fødepumpe. Jeg hadde det slik du beskriver på gamlebåten,og da viste det seg at jeg hadde vært uheldig og nøkket ut slangen som går til fødepumpen. Når varmeren oppdager at den ikke får diesel,slår den seg automatisk av etter kort stund. Hør etter tikkelyden fra fødepumpen.Hører du ikke denne er det der problemet ligger Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Sjeldenutpå Svart 28.Mai.2010 Del på Facebook Svart 28.Mai.2010 Flatklemt luftslange?.... ligger filteret ditt før eller etter pumpa?, det er ei sil i pumpa serru,...varmgang i ein kabel som gir dålig kontakt...? Hvilke eber er det? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Jandus Svart 29.Mai.2010 Del på Facebook Svart 29.Mai.2010 Har opplevet det to gange at ledingen til pumpa er knekket. Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 29.Mai.2010 Del på Facebook Svart 29.Mai.2010 (redigert) Kan nevne at eber har hatt problemer med elektronikken (hjernen) på enkelte modeller. Min hadde det - med symptomer som ligner det du her beskriver. Forøvrig: Søk på forumet så finner du svært mye stoff som beskriver problemer med eber og forslag til løsninger. Redigert 29.Mai.2010 av "Mathilde" (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Reinell Svart 29.Mai.2010 Del på Facebook Svart 29.Mai.2010 overoppheting? sikker på at du ikke har luft i systemet? Sitér dette innlegget ADVARSEL: Innlegg kan inneholde humor, sarkasme og ironi. De som finner skrivefeil, kan beholde dem. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.