tjaldur Startet 31.Mai.2010 Del på Facebook Startet 31.Mai.2010 Nå vet jeg ikke om noen husker historien jeg fortalte for ca. 18 måneder siden, om Tjaldur som forliste i Biscaya. Den historien kan man evt. lese om her. I hvert fall så er jeg nå seilende igjen med denne nyervervede lille seilbåten: Det er en nydelig mahognybåt, tegnet av Olle Enderlein (han som tegner Halberg Rassybåtene). Den er 29 fot og har 30 kvm seil og en Volvo Penta MD1 maskin. Sitér dette innlegget http://binnaseiler.blogspot.com/ Link to post
Mulligan Svart 31.Mai.2010 Del på Facebook Svart 31.Mai.2010 Vakker båt Tjaldur. Ut å seile. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 31.Mai.2010 Del på Facebook Svart 31.Mai.2010 Kjekt å se at du har kommet deg på egen kjøl igjen! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Tempest Svart 2.Juni.2010 Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 Lykke til i ny båt, bloggen er lagt inn i bokmerkene :) Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.