tjaldur Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 Nå vet jeg ikke om noen husker historien jeg fortalte for ca. 18 måneder siden, om Tjaldur som forliste i Biscaya. Den historien kan man evt. lese om her. I hvert fall så er jeg nå seilende igjen med denne nyervervede lille seilbåten: Det er en nydelig mahognybåt, tegnet av Olle Enderlein (han som tegner Halberg Rassybåtene). Den er 29 fot og har 30 kvm seil og en Volvo Penta MD1 maskin. Quote http://binnaseiler.blogspot.com/ Link to post Share on other sites More sharing options...
Mulligan Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 Vakker båt Tjaldur. Ut å seile. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
index Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 Kjekt å se at du har kommet deg på egen kjøl igjen! Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post Share on other sites More sharing options...
Tempest Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Lykke til i ny båt, bloggen er lagt inn i bokmerkene :) Quote Tempest på Instagram Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts