jutul Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Hei hvor får jeg kjøpt bokstaver til å lage navn til båten i Oslo/Akershus evt Østfold. Har prøvd mange steder uten suksess? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bitteliten Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 (edited) hva slags materiale tenker du deg? syrefast kan du prøve Weberg i fredrikstad. De laserskjærer stålet. om det er klistremerker så har jeg brukt ulike - men det er så lenge siden at jeg ikke husker lenger. Om du søker på forumet tror jeg du finner noen alternativer Edited June 1, 2010 by Bitteliten (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bartesam Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Maritim har i messing og Malfix har i rustfritt alle fall i Oslotraktene Quote Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post Share on other sites More sharing options...
Champagne Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 (edited) Amundsen EFT Dersom du skal ha klassiske forniklede messing bokstaver, de sender i posten. Mvh Champagne Edited June 1, 2010 by Champagne (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Smurph Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Tror nesten ikke det er noen som selger sånt lenger, hvis du skal ha klistremerker. Det enkleste, og beste, er vel å kontakte et firma som lager bilreklame. De kan lage hva det skal være, og jeg tror ikke kostnaden er all verden. Quote Bundin er bátleysur maður Link to post Share on other sites More sharing options...
@ArneO Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 (edited) På finn.no finner du mange som leverer klistremerker i alle fall.... Båtdekor (Flere treff i alle fall, men det er jo stort sett fra samme leverandør) Edited June 1, 2010 by arneolav (see edit history) Quote Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post Share on other sites More sharing options...
alleviltilhimmelen Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Marco Reklame har laget båtnavn til flere. En av gutta på salg der har egen båt. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
heim Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Disse leverer navn i plastfolie. oivind@eccoreklame.no Du kan velge farge, skrift størrelse etc. Har nettopp kjøpt selv, og det gikk greit. Koster ikke all verden heller, hvis ikke båten din heter MS Detteerhvajegdrivermednårjegegentligskulleværtpåjobb. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts