jutul Startet 1.Juni.2010 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2010 Hei hvor får jeg kjøpt bokstaver til å lage navn til båten i Oslo/Akershus evt Østfold. Har prøvd mange steder uten suksess? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 1.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2010 (redigert) hva slags materiale tenker du deg? syrefast kan du prøve Weberg i fredrikstad. De laserskjærer stålet. om det er klistremerker så har jeg brukt ulike - men det er så lenge siden at jeg ikke husker lenger. Om du søker på forumet tror jeg du finner noen alternativer Redigert 1.Juni.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 1.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2010 Maritim har i messing og Malfix har i rustfritt alle fall i Oslotraktene Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Champagne Svart 1.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2010 (redigert) Amundsen EFT Dersom du skal ha klassiske forniklede messing bokstaver, de sender i posten. Mvh Champagne Redigert 1.Juni.2010 av Champagne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 1.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2010 Tror nesten ikke det er noen som selger sånt lenger, hvis du skal ha klistremerker. Det enkleste, og beste, er vel å kontakte et firma som lager bilreklame. De kan lage hva det skal være, og jeg tror ikke kostnaden er all verden. Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
@ArneO Svart 1.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2010 (redigert) På finn.no finner du mange som leverer klistremerker i alle fall.... Båtdekor (Flere treff i alle fall, men det er jo stort sett fra samme leverandør) Redigert 1.Juni.2010 av arneolav (see edit history) Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
alleviltilhimmelen Svart 1.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2010 Marco Reklame har laget båtnavn til flere. En av gutta på salg der har egen båt. Sitér dette innlegget Link to post
heim Svart 1.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2010 Disse leverer navn i plastfolie. oivind@eccoreklame.no Du kan velge farge, skrift størrelse etc. Har nettopp kjøpt selv, og det gikk greit. Koster ikke all verden heller, hvis ikke båten din heter MS Detteerhvajegdrivermednårjegegentligskulleværtpåjobb. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.