Gromling70 Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Har lyst å forsterke akterspeilet litt der boltene sitter. Den ene bolten har sunket litt inn akterspeilet. Har lett litt på biltema, clas ohlson osv uten å funnet noe særlig som passer. Det jeg trenger er egentlig bare en rustfri eller galvanisert plate som er lang nok og bred nok. ca.50cm X 10cm vil jeg tro. Hvor kan jeg få tak i en slik plate i Bergen uten for mye stress? Dårlig bilde av akterspeil(eneste jeg har akkurat nå) : Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Worry II Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 (edited) Jeg ville hørt med min lokale blikkenslager. De kapper til for deg etter mål ! Edited June 2, 2010 by Worry II (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Honduras Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 (edited) Sjekk med Ravns Garage De selger backing plates fra Bob's Machine shop for 320,- Da får du de ferdige med hull osv. Er laget i sjøvannsbestandig aluminium og er vel ca 8-10mm tykke. Monterte dette på en 50hk Mercury, og de gir ett solid inntrykk. Ser litt proffere ut en noe blikkenslager-greier... Ravn har nettshop så du har det sikkert i løpet av ett par dager. Edited June 2, 2010 by Honduras (see edit history) Quote * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post Share on other sites More sharing options...
Double Weber Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Jeg gikk til et lokalt mekanisk verksted der jeg vet de jobber med aluminium. De fant noen rester og gav meg de gratis. Brukte vinkelsliperen til å skjære de til og borret huller. Quote Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post Share on other sites More sharing options...
Double Weber Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Jeg trengte bare backing plate på de nederste boltene og de er skjult. Gadd derfor ikke å kjøpe de hos Ravns garage. Men hvis det er synlig hos deg ville jeg bestilt de hos Ravns. De er jo i tillegg pene å se på. Quote Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post Share on other sites More sharing options...
Gromling70 Posted June 2, 2010 Author Share Posted June 2, 2010 Takker for svar. Får ta mål i helgen og se om jeg får bestilt. Og sjekke status på de nederste boltene. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Frøken Fryd Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Stikk innom Metallico på laksevåg eller hva de heter, de skrothaugen på sjøsiden mellom broen og Solheimsviken, spør etter rustfri plate for båt. Regningen kommer vel på 20 kroner tenker jeg... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts