Jump to content

Kva loddebåt er dette?

Marexius

Recommended Posts

Eg har prøvd å finne ut kor denne loddebåten kjem ifra, kva namn og sirka kor og kva år den blei bygd på, noken som greier å sjå noko fra desse bildeta? Overbygget er foresten ikkje orginalt det er bygd i glassfiber i ettertid. båten var åpen med dieseltanken heilt forut! det er ein loddebåt vertfall. eg har sett ein båt som blei bygd i rosendal 1969 som ser heilt lik ut fasongmessing som heiter ''harding''

powerbaat.jpg

loddebaat.jpg

ja, dette var i fjord. skal ordne meg 2 seter sofa i år. skjert vekk nesten ein halv meter av det ''dekket'' bakopå der som stolen står, får dermed meira plass nedi, har også hevet dekket inni, fram til motorkasse med ein halv meter! men det har igrun ikkje noko med saken å gjera :P

Med forlenget rorkult og ett par stangholdere har du i hvertfall ordnet deg en kongeplass for fisking på akterdekket :cool:

Hehehe, god stolen er no iallefall kommet ombord :cheers:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

godt mulig, eg har ikkje peiling på om denne er bygd flere plasser, men siden den er såpass gammel rekner eg med det var få båtbyggeri den ble bygd i. Uansett var det ekkolodd i og ein motor på 22 hk eller 16-18,

Eg starta min karriere på sjøen som lettbåtroer men det er så lenge siden husker ikke båttypene. Var begynnt å bli mest plastbåter da, men vi hadde en trebåt noe senere. Dette er det sikker mange som kan belyse visst du får de på banen, eg er vel litt ung for de gamle trebåtene.(trur eg)

Kanskje du skulle søke på basbåt også visst du ikke har gjort det.

Her var noe lite bla. http://www.stp-norway.com/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=14665&view=next

Wow. takker og bukker, dette var akuratt det eg lette ettter! trur min er ein smule eldre, min har jernlist rundt og under:P Det er ganske skjeldent i disse dager faktisk, men båten min e jo ''Rådalen'' (søppelfyllinga i bergen), so den lever ikkje mangen årene til. bolter og bor eg rusta og full i sprikker, har tatt førstehjelp å plastlagd heile båten under opp til vannlinja :P Ellers hadde den mest sansynleg låge på botten no :P

Marius.

• 1 month later...

Eg har prøvd å finne ut kor denne loddebåten kjem ifra, kva namn og sirka kor og kva år den blei bygd på, noken som greier å sjå noko fra desse bildeta? Overbygget er foresten ikkje orginalt det er bygd i glassfiber i ettertid. båten var åpen med dieseltanken heilt forut! det er ein loddebåt vertfall. eg har sett ein båt som blei bygd i rosendal 1969 som ser heilt lik ut fasongmessing som heiter ''harding''

powerbaat.jpg

loddebaat.jpg

Heisann Båten din er Garantert en Løvik båt..samme som jeg har..Bygget i Tresfjor av Br-Løvik..disse båtene er lett å kjenne igjen pga knekken i speilet bak..:))Mahogny i speil i hekken og oppe på hekken.. :wink:

powerbaat.jpg

loddebaat.jpg

Å ødlegge et sånn klenodium er ikke pent gjort..disse båtene skal en ta godt vare på..fikk bud på den jeg har 30 lapper men selger den ikke..Har marna motor i den..Ta vare på historien..