SSM Startet 2.Juni.2010 Del på Facebook Startet 2.Juni.2010 Hei. Da jeg kom ned i båten idag, var bensintanken på 25 liter stjelt. Ikke noe annet ødelagt som jeg såg iallefall. Bare til opplysning om at det fortsatt er folk der ute som har problemer Sitér dette innlegget Link to post
Steinnez Svart 2.Juni.2010 Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 Å, det der må være skikkelig surt! Alle må ha det i bakhodet at det alltid er noen der ute, som gjør sånt... Sitér dette innlegget Link to post
SSM Svart 2.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 Slangen ble heldigvis ikke tatt da, så blir nok ny tank. Er på en 80hk, så den var nok tom når de tok den Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 2.Juni.2010 Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 Første båten jeg selv kjøpte whit 14/15ft ble tanken min stjålet også. Fant igjen tanken og glad for det. Men, tømt for drivstoff selvfølgelig. Skuffelsen var stor da jeg fylte den, jævlene hadde stukket masse små hull i bunn. Kjøpte ny, samme skjedde etter få dager. Nok en gang kjøpte ny tank, denne ikke igjen i båten. Men lappet ene av de 2 som jævlene ødela, og fylte den med litt drivstoff og kjølevæske (tror jeg det var) så det skulle se ut som den var oljeblandet. Fikk aldri mere besøk i den båten av bensintyver for å si det sånn. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
SSM Svart 2.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 Så forbanna irriterende, greit nok at det ikke er så jævlig dyrt - men ja.. Må vel begynne å ta den opp av båten for hver gang nå da, great. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 2.Juni.2010 Del på Facebook Svart 2.Juni.2010 Eg blanda sukker i ein gang...men det går ikkje i oppløsning og trekkes inn i sylindrer slik ryktet tilseier.....låg på bunnen i tanken i måneder etter eg tok tanken heim. snufs. Andre tips? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.