Knut Baltic Svart 30.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2011 Du kan bruke sikaflex som pakning Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Daffy Svart 30.April.2011 Del på Facebook Svart 30.April.2011 Takk :) Det er jo lettere i så fall. Sitér dette innlegget Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk. 2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5. Link to post Share on other sites More sharing options...
Knut Baltic Svart 30.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2011 Du kan bruke sikaflex som pakning Ved nærmere sjekk er ikke dette noen god ide likevel. Må bruke noe som er resistent mot diesel. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Knut Baltic Svart 30.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2011 Tror mannelokk er like på begge sider. Jeg hara også to hull så du kan sikkert bare flytte stuss. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Daffy Svart 30.April.2011 Del på Facebook Svart 30.April.2011 har vært og kikket i dag og det går to slanger til begge tankene. Nå har jeg tatt bort de som gikk til Babord da. Det som er litt rart er at det er stengekraner til alle fire slangene. de to til styrbord tank var åpne og de to til babord var stengt. Likevel har babord tank fylt seg opp. Stengekranen kan da umulig fungere skikkelig. Det jeg gjør nå er å blinde de to til babord så tenker jeg alt blir bra :) Sitér dette innlegget Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk. 2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5. Link to post Share on other sites More sharing options...
Knut Baltic Svart 2.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2011 I dag tidlig kom kranbilen og løftet motoren tilbake i båten - det var deilig! Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Daffy Svart 2.Mai.2011 Del på Facebook Svart 2.Mai.2011 Det tror jeg på :) tok meg den frihet å redigere litt på bildet ditt. Ser her at vi har forskjellige system for diesel. På min er det dobbelt sett med slike kraner (som jeg har ringet rundt) Sitér dette innlegget Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk. 2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5. Link to post Share on other sites More sharing options...
Knut Baltic Svart 2.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2011 Det er tilførselen fra tankene. Jeg har en returslange også koblet på styrbord tank men den er ikke koblet .... Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Daffy Svart 2.Mai.2011 Del på Facebook Svart 2.Mai.2011 forsto det. Hos meg er det likt men jeg har retur på samme måte som tilførsel. Så da er jeg 100% sikker på at jeg har retur på begge tanker. Litt rart at det er forskjell på dette egentlig. Sitér dette innlegget Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk. 2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.