Majali Startet 22.Juni.2010 Del på Facebook Startet 22.Juni.2010 Hei. Er det noen som har noen ideer om hvor en finner rør stål til baugpropell ? Eventuelt hva noe slikt koster. Tipper jeg klarer med en Side-power ST80/185T ( 185mm tunnel ) Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Kaftein ØL Svart 22.Juni.2010 Del på Facebook Svart 22.Juni.2010 Jeg kan skaffe til deg fra Sleipner. Har bare 2006-prislista tilgjengelig, men tipper du må regne ca. 2000 inkl mva + frakt for en på 1 meter og i underkant av 3000 for en som er 1,5 meter. Den er 185 mm i diameter. Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 22.Juni.2010 Del på Facebook Svart 22.Juni.2010 Jeg kan skaffe til deg fra Sleipner. Har bare 2006-prislista tilgjengelig, men tipper du må regne ca. 2000 inkl mva + frakt for en på 1 meter og i underkant av 3000 for en som er 1,5 meter. Den er 185 mm i diameter. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 22.Juni.2010 Del på Facebook Svart 22.Juni.2010 Ellers kan du jo oppsøke din lokale gjennvinningsbedrift. Utrolig hva som blir kastet av materialer som kapp! Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Majali Svart 23.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2010 Hei og takk for tilbud "Kaftein ØL" :-) og takk for innspill "Komondo" Jeg vurderer å montere en slik til høsten når båten skal opp for å sandblåses.. Så da får jeg begynne å samle litt deler. Men jeg hadde ikke sett annet en glassfiber rør.. Men hvis Sleipner har, er jo det en mulighet selvfølgelig. Da tillater jeg meg å spørre deg Kaftein ØL hvis jeg ikke ramler borti noe :-) Takk igjen Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.