John_Kr Svart 28.September.2004 Link til dette innlegget Svart 28.September.2004 Båten er som oss menesker - trives best inne når det er styggvær ute. Husk at båten har "sjel". Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Lars H. Svart 28.September.2004 Link til dette innlegget Svart 28.September.2004 Sitat Husk at båten har "sjel". Trudelutt får vondt i sjelen når hun ikke brukes og må på land! Nei, - om 1 år flytter jeg til Stavanger, samma f**n. Der slipper hun å tørke inn om vinteren. Heldigvis er værmeldingen bra for helgen, rødvin og ankerdram er allerede innkjøpt. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
bliss X Svart 28.September.2004 Link til dette innlegget Svart 28.September.2004 Sitat Båten er som oss menesker - trives best inne når det er styggvær ute. Husk at båten har "sjel". Nja... Noen båter kanskje. Min båt trives best ved å ligge på vannet hele året, med varme på om vinteren. Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 28.September.2004 Link til dette innlegget Svart 28.September.2004 Kommer rett fra sjøen nå, kjempefin kveld. Prøvde å dorge etter lyren under bruene i Soknasundet og Askjesundet. Ingen fangst, men god medisin for sjela. Bare så synd at kveldene blir kortere og kortere nå. Tørr ikke å gå i mørkna da det er så grasat med krabbeteiner midt i leia mellom holmene. Når det blir enda mørkere kvelder, legges taktikken om. Da er det ut grålysnigna på lørdagene og søndagene før resten av huslyden har tenkt på at det morning i det hele. Det er det gode liv. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Amorosa Svart 28.September.2004 Link til dette innlegget Svart 28.September.2004 Også nettopp hjemkommet etter en koselig eftermiddag på sjøen. Godt og varmt og fint innaskjærs, men utpå var det en del grums. Disse høstkveldene er nydelige. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.