catano Startet 27.Juni.2010 Del på Facebook Startet 27.Juni.2010 Hei. Som i tittel noen som har opplevd dette. Min har regulator i form av hjul, å selv om jeg stiller det heldt ned brenner den på fult. Temp føler er på samme sted som tidligere da den virket. noen som har kjennskap til dette mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Sayana Svart 27.Juni.2010 Del på Facebook Svart 27.Juni.2010 Hei. Vet ikke om din har virket før.Da jeg kjøpte den båten jeg har nå virket eberen på samme måte som du sier, å der var ikke tempføleren koblet til den fant jeg liggende i en plastpose om bord. Føleren er ikke i det panelet som du stiller tempen den er eksternt montert. Bare et tips. men du vet det kanskje fra før. Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 28.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2010 Hei. oppdatering ? Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.