Pathfinder Svart 21.August.2010 Link til dette innlegget Svart 21.August.2010 Man kan jo spraye koblinger og sikringer for å holde fuktighet unna. (Om man først går for slike sikringer da) Ellers er jeg enig at det finnes bedre løsninger på markedet. Men det blir jo dyrt å kjøpe alt to ganger også. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 21.August.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2010 Har hatt disse sikringene i 2 andre båter, og no i Sjømann22, har ikke hatt problemer med disse... Jeg sprayer over alle koblinger, kontakter og motoren jevnligt... Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 18.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2010 Hei igjen Har du kommet lengre med båten din? Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 25.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2010 Ikke mye arbeid for tiden nei Du kan sjekke Oppussingstråden for mere info Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Servicemannen Svart 25.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2010 Eg vil råda deg frå å bruka slike sikringar... Enig med deg, Dinamo. Under hektisk belasting av kursen blir sikring varm og plastgods smelter som betyr at sikringen blir kortere. Der blir enda mer varmeutvikling og sikringen smelter under mindre belasting en den er lagd for. Om man skal bruke budsjett sikringboks er et enkelt flatstift variant pakket inn i smøremiddel betre alternativ. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.