volvo_penta_ Startet 5.Juli.2010 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2010 Hvilken temperatur må eksos slangen tåle? Eksos gassen har 5-600 grader? mens vannet er med på å kjøle ned, hva slags slange bør jeg kjøpe? Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 5.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2010 Kansje slange for vannkjølteksos hadde hvert en løsnig Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
volvo_penta_ Svart 5.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2010 Ja, er det egne slager til det er det jo det som er løsningen. Da blir det butikker som mmaritim osv. Lurte bare på om noen visste ca hva slags temperatur slangen må tåle, for da kunne jeg dratt på tess eller luna for å skaffe, da det ikke ligger marine forhandler i dette distriktet. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 5.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2010 Tess i mitt lokalområde fører slanger beregnet på eksos. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
step Svart 5.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2010 Hydroscan, tess og pro fleks selger eksosslanger. Båt butikker er bare dyrere! Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
volvo_penta_ Svart 5.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2010 Takk for hjelpen, da blir det en runde på Tess i morra :) Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 9.August.2012 Link til dette innlegget Svart 9.August.2012 Hydroscan, tess og pro fleks selger eksosslanger. Båt butikker er bare dyrere! Ikke nødvendigvis! Var på TESS i dag og kjøpte 3" eksos slange. For denne skulle de ha 880,- + mva pr. meter. Det blir for oss vanlige forbrukere en meterpris på 1.100,- Maritim selger 3" eksos slange for 345,- pr meter inkl. mva. Er nok ikke samme leverandør og spesifikasjoner men begge er godkjent for bruk til våt eksos. Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 6.September.2016 Link til dette innlegget Svart 6.September.2016 Noen som kjenner til temperatur på utsiden av eksosslangen? Skal legge opp en webastoluftslange med isolasjon like i nærheten, og siden båten står på land får jeg ikke testa. Blir veldig glad for kjappe svar! Sitér dette innlegget Link to post
VirtualMe Svart 6.September.2016 Link til dette innlegget Svart 6.September.2016 Hvis du har omtrent samme motor som meg (D2-55), så er det ikke mye til temperatur å snakke om, og hvertfall ikke noe å bry seg om ift webasto luftslangen. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 6.September.2016 Link til dette innlegget Svart 6.September.2016 Neppe mer enn 50 grader. Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 6.September.2016 Link til dette innlegget Svart 6.September.2016 Takk! Veldig takknemlig! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.