Jump to content

MS Bergensfjord nær kollisjon og grunnstøt

Volvomekanikeren

Recommended Posts

Sengetid for småe gutter jo, men jeg er da ikke liten... :flag_bp: Fyller 16 år om 3 dager, så liten er jeg ikke! :cheers: Bare snakk med mamma du, hun setter sikkert pris på det :yesnod::giggle: Neida, de som legger seg først her i huset er no mor og far, hehe :tongue:

Redigert av Sjømann.22 (see edit history)

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

haha, skyld på jobben ja! :lol: Du bare sitter og venter på at noen kan drukne, så du kan redde de og være helt :lol: Bare tuller med deg... Men no må vi ikke spore helt vekk her, det handlet faktisk om nesten grunnstøting, og ikke om nerveproblemene dine :lol::sleep:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Bergensfjord passerte med ca 2 m klaring.

For meg ser det ut som de var ganske mye mere enn to meter fra bøya.

Kan ikke forstå hvordan du kan si at de var "nær kollisjon og grunnstøt" når du ikke har peiling på manøveringsegenskapene og dyptgående på båten. Dessuten er avstand over vann veldig vannskelig å anslå, spesielt i en slik vinkel du har filmet fra her. Vil tro situasjonen på broa var ganske annerledes enn det du skisserer her, selvfølgelig uten at jeg vet. Vil tro de går på håndstyring her og stopper svingen så snart de er klar av bøya.

Det neste er vel en trailer som "nesten kolliderte og mistet taket" i det den kjørte inn i en tunnel med møtende trafikk.

Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...