Bitteliten Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 (redigert) tror bare du er misunnelig på de med Yanmar jeg Redigert 20.Juli.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Så hva er gode motorer da? Yanmar Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Avsluttet_1 Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Dette er min beste venn: Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Dette er min beste venn: Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 (redigert) Hade bra ja! Skru av den MANen! Redigert 20.Juli.2010 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 (redigert) Sengetid for småe gutter jo, men jeg er da ikke liten... Fyller 16 år om 3 dager, så liten er jeg ikke! Bare snakk med mamma du, hun setter sikkert pris på det Neida, de som legger seg først her i huset er no mor og far, hehe Redigert 20.Juli.2010 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Avsluttet_1 Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 (redigert) Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Redigert 20.Juli.2010 av jeglikerdegogså (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 (redigert) Hehe, har faktisk ikke tenkt på at jeg fyller år om 3 dager Tiden flyr, ALT for fort... 16 år, og har såvidt sett lyset... Jajajajaja Redigert 20.Juli.2010 av Sjømann.22 (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Tror du har store nerveproblemer allerede jeg Yanmar er BRA! Sammenlignet med Volvo Penta er de faktisk ganske like... Volvo Penta har litt bedre aks, mens Yanmar Har Bedre Toppfart Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 haha, skyld på jobben ja! Du bare sitter og venter på at noen kan drukne, så du kan redde de og være helt Bare tuller med deg... Men no må vi ikke spore helt vekk her, det handlet faktisk om nesten grunnstøting, og ikke om nerveproblemene dine Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Bitteliten Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Jeg falt av lasset for lenge siden. har sittet og sett på båter på nettet. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Ojojoj, du er meg en god en du Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
ahamm Svart 20.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2010 Bergensfjord passerte med ca 2 m klaring. For meg ser det ut som de var ganske mye mere enn to meter fra bøya. Kan ikke forstå hvordan du kan si at de var "nær kollisjon og grunnstøt" når du ikke har peiling på manøveringsegenskapene og dyptgående på båten. Dessuten er avstand over vann veldig vannskelig å anslå, spesielt i en slik vinkel du har filmet fra her. Vil tro situasjonen på broa var ganske annerledes enn det du skisserer her, selvfølgelig uten at jeg vet. Vil tro de går på håndstyring her og stopper svingen så snart de er klar av bøya. Det neste er vel en trailer som "nesten kolliderte og mistet taket" i det den kjørte inn i en tunnel med møtende trafikk. Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.