Oistein81 Startet 10.August.2010 Del på Facebook Startet 10.August.2010 Hei, Tenke jeg skulle ta meg en tur til Koster i helgen, å da med stopp i Svinesund gjestehavn på veien hjem. Har hørt snakk om at det skal gå busser opp til handelsområdet derfra, men er det noen som kan bekrefte dette? Øistein Sitér dette innlegget Link to post
Union Svart 10.August.2010 Del på Facebook Svart 10.August.2010 Det går i hvert fall buss fra Gjestehavnen (jernbanestasjonen) i Strømstad og til handlesenteret på Nordby, gratis til og med Sitér dette innlegget Link to post
Oistein81 Svart 10.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.August.2010 Det går i hvert fall buss fra Gjestehavnen (jernbanestasjonen) i Strømstad og til handlesenteret på Nordby, gratis til og med Ok, takk or svar :) Hvor ofte går den? Å går den alle dager? Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 10.August.2010 Del på Facebook Svart 10.August.2010 er det gjestehavn i Svinesund, altså? Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
SeaRaymond Svart 10.August.2010 Del på Facebook Svart 10.August.2010 Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 10.August.2010 Del på Facebook Svart 10.August.2010 er det gjestehavn i Svinesund, altså? vid gamle ferjeleiet kansje:smiley: Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Komodo Svart 10.August.2010 Del på Facebook Svart 10.August.2010 Kanskje du tenker på Buss fra Kålvik til Nordby? Det var vel der Mr Shoppy la til tror jeg. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
tomeriks Svart 10.August.2010 Del på Facebook Svart 10.August.2010 Det finnes nok ingen gjestehavn på svinesund. Men vi bor på en liten campingplass (Lunneviken, 4 km fra nordby) når vi ikke seiler. Om 4 km ikke er for langt å gå går det fint å ligge på dregg ytterst i vika. Det er også muligheter for å låne toalett/dusj. Send meg en IM om det er interessant. I Kålvik går det ikke å ligge, da den lille moloen som lå der er revet og sjøen slår alltid inn her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.