Jump to content

Hvor går turen til helgen? (17-19.09)


Astor

Recommended Posts

I Sandspollen, på motsatt side av det som blir kalt "Drøbakk-brygga", er den innerste plassen utstyrt med et teppe for avtørking av møkkete ben. Denne plassen er min og jeg ber om at dette blir respektert. (båtnavnet er forøvrig påført plassen)

 

Da jeg denne helgen kommer til å ligge i Lagahølet/Killingholmen er det ok at andre bruker plassen. OBS: Prøv å ikke skitne til teppet unødvendig.

 

Mvh. BEG

 

Unge mann,

Det heter faktisk Drøbak, ikke Drøbakk.

 

Men dette innlegget var ellers veldig morsomt.

:confused:

HAHAHAHAHA

Link to post
Share on other sites

I Sandspollen, på motsatt side av det som blir kalt "Drøbakk-brygga", er den innerste plassen utstyrt med et teppe for avtørking av møkkete ben. Denne plassen er min og jeg ber om at dette blir respektert. (båtnavnet er forøvrig påført plassen)

 

Da jeg denne helgen kommer til å ligge i Lagahølet/Killingholmen er det ok at andre bruker plassen. OBS: Prøv å ikke skitne til teppet unødvendig.

 

Mvh. BEG

Vet godt hvem som ligger ved denne matten. Han er i hvertfall ikke typen som ville klage på om noen la seg akkurat på denne plassen. Matten ble lagt der av en vennegjeng  :confused: som syntes de ville gjøre litt stas  :sailing: på det eldre ekteparet som oftest la seg innerst på denne bryggen i Sandspollen.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

På den vestlige pamlekysten  er det drittvær.  så her løses ikke tampen.

surfer heller på nettet for og finne duppeditter til julepresang til båten.

:seeya:

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Hulda skal ha seg en liten tur på fjorden om så fanden sprakk og helvete revnet. Nå har jobben ødelagt fire helger på rad. Mobilen er slått av. Dessuten snekres det skyveluke i kjelleren. Noen liter whisky står i barskapet og venter. Hulda skal nok få helgen til å gå med kreative aktiviteter. Selv om det ikke blir lange turen på fjorden. Det er forøvrig meldt masse regn og 15m/s. Det er helt greit.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...