Auskar Svart 12.September.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.September.2010 Det "værste" i mitt tilfelle var at jeg ikke fikk noen respons på bestillingen, annet enn en automatisk ordrebekreftelse. Sendte så 2 - 3 emailer før jeg fikk svar. Man kunne jo tro at ordre var rotet bort, salgssted nedlagt++ I følge selger hadde han ikke alle varer inne, og hadde hatt det travelt med montering av motor/båtarbeide. Hvis det var noe en trengte hurtig midt i båtsesongen er det for lang tid til å vente, muligens en tlf ville ha avklart leveringstid før man bestilte varer. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Auskar Svart 24.Mai.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2011 (redigert) Tar opp igjen denne tråden. Har bestilt to ganger tidligere i fjor høst og i vinter/vår fra Maritim nord og fikk varene sånn noenlunde til grei tid, selv om det tok sin tid etter at jeg startet denne tråden. Bestilte noe nå først i Mai og fikk betalingsinfo dagen derpå. Betalte samme dag og sendte kopi av banktransaksjonen. Etter dette har jeg ikke fått noen ting og heller ikke hørt noe via to email henvendelser. Har også ringt to ganger uten at det svarer. Denne gang fikk jeg via betalingsinfo vite at det var ting de ikke hadde på lager, og som leverandør heller ikke hadde. Så det betød at alt jeg betalt for var på lager, det de ikke hadde var ikke medberegnet i fakturaen. Synes tre uker er noe i overkant innenlands, for alt jeg vet kan ukene fortsatt gå. Handler mye annet fra utland og det går faktisk mye fortere. Tror dette blir min siste bestilling hos Maritim nord, hjelper ikke at de er billige når forsendelser er så sene, og når man ikke får kontakt med bedriften / selger. Redigert 24.Mai.2011 av Auskar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.