tomzern Startet 29.August.2010 Del på Facebook Startet 29.August.2010 Skal antakeligvis bytte fenderlist på min draco 1700 TL iløpet av vinteren. Noen her som muligens kunne lånt/leid bort en fenderlistvarmer og evt. gitt meg litt assistanse mot betaling da jeg aldri har gjort det før. Aner ikke når dette finner sted enda, men vil gjerne ha planen klar til jeg skal gjøre det Mvh Tomzern Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
free Svart 29.August.2010 Del på Facebook Svart 29.August.2010 jeg antar at du er der jeg er siden du ikke sier noe om hvor båten er i vinter, da er det bare å avtale med Skjæret, de har varmer og folk nok til å stille opp de 5-6 minuttene det tar å dra på lista. Sitér dette innlegget Link to post
tomzern Svart 29.August.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2010 haha, kom akkurat på det:) Holder til i Asker, båten vil befinne seg i Vollen/slemmestad i vinter:) Takk for svar:) Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
alphaman Svart 29.August.2010 Del på Facebook Svart 29.August.2010 jeg pleir og bruke ett gammelt oljefat som jeg varmer opp med krabbekoker,da er det enkelt og strekke den på Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 30.August.2010 Del på Facebook Svart 30.August.2010 (redigert) Har lagt list på ett par båter. Nå er jeg såpass heldig at jeg har stått i gårdsplassen hjemme og holdt på med dette. Da har jeg brukt steikovnen på kjøkkenet. Fenderlist fra Parma. Varmluft på ca 80 grader mener jeg var optimalt. Baket lista i 15-20 minutter, deretter spurt ut i gårdsplassen hvor medhjelperne sto klar. Forutsetningen er selvsagt at du får plass til rullen i ovnen... PS, start ventilasjonsvifta og sett eventuelt opp ett vindu eller to. Ikke at det ryker noe, men det kan bli en viss eim av gummi som jeg som gammel bilentusiast og MC-kjører kobler masse gode minner til, men madammen har ikke de samme positive referansene Redigert 30.August.2010 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.