KenBjork Startet 2.September.2010 Link til dette innlegget Startet 2.September.2010 (redigert) Som topic. Noen som er/har vært som vet om Nordic Ocean Craft 22 DC Outboard er på messen? Om den er det, og noen skal dit.. Kunne da DU tatt bilder av denne så jeg hadde fått sett den? pleeeeeeeeeeeeease PS, ikke ett bilde, men mange/flere bilder, detaljer helhet osv Redigert 2.September.2010 av KenBjork (see edit history) Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
LM 605 Svart 2.September.2010 Link til dette innlegget Svart 2.September.2010 Har ikke vært der, men er veldig interessert i eventuelle synsinntrykk/bilder av Askeladdens nye daycruiser C 62 cruiser. Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 3.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2010 Nordic marine har nå fått ny annonse på denne på finn.no, med masse bilder. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=24152803&WT.synd_type=agent Men skal få lov ta bilder av den på messen likevel om noen vil. 'LM 605' ønsker jo også av askeladden c62 cruiser Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
KenBjork Svart 3.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2010 Her er noen biler båtliv har tatt av prototypen LM 605 http://batliv.com/wip4/detail.epl?id=499656 Ibunn av artikkelen er lenke til 15bilder Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
LM 605 Svart 3.September.2010 Link til dette innlegget Svart 3.September.2010 Takker veldig for opplysningene "KenBjork", mange bra bilder og studere. Hadde en 605 Explorer i tre sesonger (07mod. m/115 efi) og var stort sett fornøyd, bortsett i fra en del detaljer som ikke holdt mål. Ser ut som dette er "rettet" på den nye oppdaterte modellen.Har vel skroget til 605, men innredningen ligner mer på C 6 modellen. Bl.a. større trinn opp til dekket, spyletoalett,nytt dashboard m/ plass for kartplotter, kokeapp., kalesjegarasje ++. Når man også får en stillegående Suzuki bakpå, så lover jo dette bra? Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 3.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2010 Takker veldig for opplysningene "KenBjork", mange bra bilder og studere. *snip* Når man også får en stillegående Suzuki bakpå, så lover jo dette bra? Ingen problem, værsågod Vil tro det skal love bra det ja. Fant 3 ting jeg ikke likte jeg da... -tilte ut kok (fast horisontal ville jeg hatt) -kjølebagg (kjøleskap ville jeg hatt) -er ikke glad i så høye dasbord (stjele utsikt) var vel bare det jeg fant i farten. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Sjørøveren Svart 2.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2010 Nordic Ocean Craft har lagt ut noen bilder av båten med utenbordsmoter på Facebookgruppa; http://www.facebook.com/group.php?gid=339203935850&ref=ts Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.