Jump to content

Hvilke båtforsikring er billigst og best?

Arild81

Recommended Posts

Jeg bruker Norske sjø (fender marine) , har aldri måttet bruke forsikringen så servicen kan jeg ikke si noe om men prisen er upåklagelig. båten må sikkerhetssjekkes å godkjennes med jevne mellomrom å det er vel grunnen til at de ligger godt an på pris da de muligens har mindre utbetalinger en andre selskaper...

Hva mener du med sikkerhetssjekkes og godkjennes?

Hvem gjør dette?

Hva sjekker de?

Er du medlem av KNBF?

Det kommer en autorisert besiktigelsemann å besiktiger båten for å kontrollere at alt er ship shape, for eksempel brennstoffsystem og gassanlegg, brannslukker badestige etc.

Det koster en 5hundring pluss kjøring å du får en besiktigelserapport. om båten ikke blir godkjent får du heller ikke forsikring av norske sjø.

jeg er medlem av KNBF.

Det kommer en autorisert besiktigelsemann å besiktiger båten for å kontrollere at alt er ship shape, for eksempel brennstoffsystem og gassanlegg, brannslukker badestige etc.

Det koster en 5hundring pluss kjøring å du får en besiktigelserapport. om båten ikke blir godkjent får du heller ikke forsikring av norske sjø.

jeg er medlem av KNBF.

Så da kan ikke båten bli forsikret i morgen liksom?

Tar litt tid å få den forsikret?

Det er to typer selskaper, og det er før og etter skade!!!!!!

Ikke bare se på pris, men prøv å få opplysninger av folk som har gode erfaringer på service og velvillighet.

Jeg har en stygg sak gående nå med forsikrinsselskapet mitt, og hvis den ikke går veien, så vet jeg hvilket selskap jeg IKKE skal anbefale.Jeg velger å ikke si hvilket dette er, da saken ikke er avgjort fra min side ennå :discuss:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...