margarus Svart 8.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2011 ooog her var bildene :) bilde av toalettrom uten toalett. skrog sida der blir skjult da teak staver skal "paneles opp der. det gammle "sikrings skapet" skal vekk og alt av elektrisk legges opp på nytt. men ikke i denne omgang. og få noen tidsriktige og feilsøkbart system. og slik er status akkurat for øyeblikket oppi båten. Sitér dette innlegget Link to post
margarus Svart 13.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 har fått gjort litt i dag og. tok fram kaffi bord , lille motorkassen som dekker gear spakene , flagg stang , cabin dørene. pusste dem matt med 120 papier på en slik "mouse" 3 kant maskin gikk fint. lakka over med ettstrøk på alt. bruker herdins beis lakk. den er blank men litt gulaktig. bruker denne på alt som allerde har den mørkefargen men som skal bli blankt og fint igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 13.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2011 Flott, men bilder Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
margarus Svart 16.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2011 da var det tatt noe bilder her :) cabin dørene er nettop lakkert nå derfor skinner di sånn. bord , bak luke ferdig lakkert. hadde trudd det skulle bli blankere men etter 2 strøk så ser det slik ut. det er jo fint men kansje ikke så blankt? da var det motorkasse og dørk plater next. her er det natemasse og må handle litt gråvere pussepapir før jeg setter i gang med det. skal jeg bruke samme herdins beislakk som jeg har brukt tidligere på gulv? tenker på slitasje, eller noe annet tips Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 16.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2011 (redigert) fine greier. Har ikke peiling på lakk, men har lest rundt her om å lakke med matt for så ha siste strøket blank. Dørk har eg hørt noen bruke 3 stjerners Redigert 16.Mars.2011 av LEVIND (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
margarus Svart 16.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2011 ok, var ikke klar over at det fantes blank og matt klar lakk. skal sjekke ut 3 stjerner til gulvet Sitér dette innlegget Link to post
margarus Svart 19.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2011 her har vi jobba i dag :) hadde en liten tabbe da jeg lakka og lakka med den herdins beis lakken jeg hadde liggende. kjempe greier tenkte jeg og tok 2 strøk på alt av som ligger på garasjengulvet på bilde. men det ble jo aldri blankt som det skulle bli. kansje fordi jeg leste etterpå lenger nede på boksen at den var semi blank \ silkematt.... da pusste jeg ned alt igjen . så kom jeg over noen bokser med yachtingpaint international orginal lakk :) det må jo være ok saker. fikk di fra reste korg på jula til halv pris. 79kr boksen. bilde ble noe uklart. skal ta bedre bilder av lakken i mårgen da det er tørka. og med den tempen på 5 grader som det er i garasjen nå så må jeg nåkk vente ett par dager før eg pusser og tar 2 strøk, håper det holder. lakkerte også dørken rundt dørkeplatene i båten og i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.