Bekko Startet 18.September.2010 Link til dette innlegget Startet 18.September.2010 Hei jeg er intresert i å lage en båtkrybbe til min 31 fots båt, er det noen som har har en tegning av en krybbe som jeg kan lage i tre. Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 18.September.2010 Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 Tja... er det seilbåt?-motorbåt?-snekke?..... Sitér dette innlegget Link to post
Arild81 Svart 18.September.2010 Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 Sjekk www.songvaarkrybbe.no Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 18.September.2010 Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 Hei Jeg laget meg en kopi av Songvaarkrybben til min 26 fots snekke i fjor. Det kostet meg ikke mer en 500 kr med materialer og bolter. Satte det hele sammen på en formiddag Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Retox_93 Svart 18.September.2010 Link til dette innlegget Svart 18.September.2010 Tok du å beregnet hvor høyt støttene skulle være? eller gjorde du det mens kranbilen var der? Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 19.September.2010 Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 Må innrømme at jeg tok det litt på en slump. Derfor måtte jeg - som du ser av bildet, fore etter med noen bordbiter. Ser også i ettertid at støttene med fordel kunne vært litt kortere Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Hafrsfjord Svart 19.September.2010 Link til dette innlegget Svart 19.September.2010 Tok du å beregnet hvor høyt støttene skulle være?........... Jeg har arbeidsbeskrivelse med bilder, deleliste og mål på alle deler. Har dette på ett word.dok. Hvis du vil ha det, så send meg en e-post adresse på IM, så kan jeg sende det til deg. Mvh. Hafrsfjord Sitér dette innlegget Link to post
Titanic Fish to Svart 31.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 Hei. jeg har en skorgenes 27 fot snekke fra -78. Den er 2.5m brei. trur du denne passer til krybba di? har du tegningene enda? Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 31.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2015 Har selv en slik krybbe, laget etter mål fra båtplassens medlemmer. Har etter besøk på nettsiden deres spart ca 3000,-. på å spikke selv Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.