Jump to content

Hva betaler du for vinteropplaget?


Victora III

Recommended Posts

Lurer litt på hvor mye penger Baatplassmedlemmene bruker på vinteropplag. Jeg tenker da primært på kostnadene knyttet til selve opplaget inklusive heising og transport. Mange ligger ute hele vinteren, men hvor mye penger bruker vi på båten i den delen av året dre mange av oss ikke bruker båten? Vet at det her er store forskjeller fra de som har gratis plass i egen hage, til de som har oppvarmet innendørs lagring med full pakke til over 20.000,-

Link to post
Share on other sites

Du har nok vært litt forsiktig med utendørs-estimatene dine!  :smiley:

For min 22 DC kommer jeg fort opp i 3000,- ++ . Utendørs i Asker........

Er det noen som skulle ha en låve for vinteren hvor jeg kan stå å pusse, betaler jeg gjerne det dobbelte! :yesnod:

Hei

Innelagringsprisen er ikke helt avgjort, da vi har en disputt ad

denne sist vinter. (Refundering skade på båt).

Årets vinterlagring er ikke et estimat, grunnet det

allerede er betalt. :eek:

mvh

giver

Link to post
Share on other sites

Har selv tre muligheter:

 

1 Ligge ute i havna med bobleanlegg= gratis

2 Ta den med hjem = gratis

3 Sette den på tomta til båtforeningen og det koster for min båt 750 kr.

 

I år skal alternativ 1 prøves. Hvis ikke noe går galt :smiley:

 

kan jag utnyttja ditt alternativ 2 då ?  

 

du behöver bare polere friborden o litt bottenfärg !   :lol:

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

kan jag utnyttja ditt alternativ 2 då ?  

 

du behöver bare polere friborden o litt bottenfärg !   :smiley:

Helt iorden, kaffe serveres fra terassen.

 

Når man har noen små prosjekter så er det så mye enklere å ha den 1 meter fra terassen og 1,5 m fra garasjen. Har litt planer i år også for vinteren............så har ikke helt bestemt meg enda for hvilket alternativ.

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Sist høst betalte jeg kr.3742,- for Saga27'en. Det innkluderer opptak/utsetting (tidspunkt bestemmes selv om høsten), høytrykkspyling og strøm til nødvendig arbeid. For strøm til varme om vinteren kan det betales etter måler. Opplagsbukker holdes av havnen.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Jeg betaler kr. 10.500 for innendørs lagring hos Horten Marine Senter, inklusive vinterkonservering av motorene og spyling av båten. Samtidig får jeg utført en del arbeid som krever fagfolk for en rimelig penge. Dessuten er det godt å vite at båten ligger trygt når vinterstormene hyler og snøen laver ned....

Hilsen Syvert  :cryin:

knbf.no For et bedre båtliv for alle"
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...