Guest Kaptein Fredrik Svart 2.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2010 haha, i plan med 2hk, tøft:) lykke til med motoren:) Takk takk. Hadde vært artig å plane med 2hk, men jeg er for tung, og båten er for tung og stor Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 3.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2010 du får skaffe deg gummibåt;) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 3.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2010 Jepp, det må bli en liten gummijolle når jeg skal kjøpe meg en snekke. Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 3.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2010 Sett på forgasseren din da ? Mangler du pakning kan du lage det selv fra frem eller baksiden av en gammel NAF veibok (de med litt slik plastikkaktige permer) Eller lage av pakningspapir som er litt tykt (Biltema) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 3.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2010 Må få titta på gasseren snart ja. Skal ta mye bilder:) Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 3.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2010 kjøp deg maritim jolle;) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 3.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2010 Jeg har ikke en snekke enda, så trenger ingen lettbåt enda heller:) Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 3.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2010 neinei;) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 8.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2010 Sitter nå på hytta, kommet hjem fra leirskole, og dro rett til hytta. Motoren står i bilen fortsatt. Det blir nok noe mekking og testing i morra Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 9.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2010 (redigert) Dere vet vel ikke hvilken årsmodell motoren er? Leste at farge profilen skal være mellom 1982-85 mod, men har ikke funnet noe på google Redigert 9.Oktober.2010 av Mekke Fredrik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GøyPåHavet Svart 9.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2010 Spennende prosjekt! Jeg må lakke min 6 hk. Suzuki 2007 modell også:D Har du fått lakket din? Blir spennende å følge med videre:D Lykke til videre Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 10.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2010 Lakken har jeg ikke fått tak i enda. Jeg har ikke begynt å pusse enda heller Men begynner de nermeste dagene. I dag skal jeg teste motoren her på hytta Og jeg skal fortsette på motorbukken Sitér dette innlegget Link to post
GøyPåHavet Svart 10.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2010 Spennende :D Bruker du maskin til å pusse? Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 10.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2010 Gi meg beskjed FØR du reiser opp og skal ha lakk Fredrik. Mulig jeg stikker opp dit i morra, og kan finne frem en boks til deg uansett. Så står den å venter på deg Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 10.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2010 GøyPåHavet: Jeg bruker en fin flapdisc, med en liten vinkelsliper. Pussinga starter i morra etter båtvask:) Brodern: Jeg starter pussing i morra, så jeg vet ikke når jeg henter lakkboksen, men jeg sier i fra når jeg henter boksen;) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 10.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2010 Jeg synes metallic er skikkelig stilig. Jeg er litt i tvil Brodern, men det blir nok en sort lakk. Jeg har god tid å bestemme meg på, så jeg sier i fra når jeg skal lakke:) Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 11.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2010 Nå står boksen på disken til TSG ihvertfall. Betalt og henteklar. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 11.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2010 tusen hjertlig takk Skal jeg bare si at jeg skal hente en boks og den er fra deg? Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 11.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2010 Det står Mekke Fredrik på en lapp på den. Står ved kassa Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 11.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2010 Det står Mekke Fredrik på en lapp på den. Står ved kassa Takk Takk. Henter den etterpå, om det ikke blir for sent Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 11.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2010 De stenger vel kl 17.00 Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 11.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2010 Da sykler jeg dit i morra, så får jeg pusse stamme og undervannshus i dag:) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 12.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2010 Da kommer det en oppdatering! Dette ble gjort i går, og i dag: Før vi begynner, må det alltids til med verneutstyr!!! igår: stammen ble pusset, med flapdisc, og motoren ble helt plukke ned. I dag: Har nettop hentet lakkboksen( Tusen hjertlig takk Brodern!!! ), og jeg kommer til å fortsette pussingen. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 12.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2010 Da har jeg kommet enda lengre i prosjektet, og jeg har sett at det blir MYE mere jobb enn jeg forventet, men da blir det mere kos i vinter med motor-mekking Nå er stammen slipt, og nå pågår sliping av selve motoren:) Motoren har blitt plukka mere i fra hverandre. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 15.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2010 Da kommer kveldens oppdatering I går: Grunnet motoren med epoxygrunning. Jeg skal gå i innkjøp av nytt kamera når jeg skal ha meg ny båt. I dag: Har kjøpt lydisoleringsplater på Biltema Vasket båten min og jeg har hjulpet pappa med å sette opp opplagspresing osv. I morgen på hytta: Lydisolere motordekselet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.