Jump to content

Hvor går ferden 24-26. september?


Astor

Recommended Posts

Visningstur

Jeg skal ha en lukket båt,helst med fly. Vi bor i innlandet og har båthavn i Fredrikstad.Bruker båten som hytte og trenger plass. På visning i helga skal vi se på en Årø 30,en Årø/Fm 33, en Fjord 34 og en Kragerø 32. Har vært og sett på noen Årø før og må si at plassen er formidabel.

Er redd uteplassen på Kragerøen blir liten. Fjorden er en skjønnhet,men begynner å bli en gammel dame.

Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten

Link to post
Share on other sites

I morgen formiddag går turen til Hvaler. 2 tresnekker med tilsammen 7 gutter på tur blir nok fuktig nok..  :lol: :lol: :drink:

 

Har lett for å bli noen slike turer på høsten. Admiralinnen er ikke interessert i noen flere turer nå..

 

:headbang:

 

mvh

GipsyGirl

Hvis Skjærhalden er målet så kan jeg opplyse deg (og alle andre) om at den ene og beste flytebryggen har slete seg.

 

.........hvis målet var riktig så årnær vi sikkert noe :flag:

Link to post
Share on other sites

Etter en liten tur rundt Vestfjorden i ettermiddag blir det trolig Hortenstur på lørdag. Skipspapegøyene blir med. Målet er Nille på Storsenteret får å kjøpe inn den populære gassgrillen. (Utsolgt over alt), men jeg har hørt at Nille har noen igjen. Og dessuten er Horten en koslig by. Hjemveien går alltid gjennom Mossekanalen.

 

 

Vi har ikke baugpropell, men Jaco lager samme lyden som naboene i båthavna lager med sin baugpropell. Han har et stort reportoar når han først setter i gang. Jaco er svært konservativ og alt tar tid når nye ting kommer på plass i huset eller båten.  Jaco er 10 år og kan bli 80!

Bilde

 

Vårt nye mannskap på plass ombord. Pjokken er 9 måneder og er en Venezuela amazon. Han har på en uke lært mange nye ord og tar godt etter Jaco som prater som en foss. Pjokken prater mest mens motoren går. Han er nyskjerrig og veldig lærenem. Pjokken kan bli rundt 40 år!

Bilde

 

Det var god plass i gjestehavna i Horten på lørdag.

 

Bilde


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...