Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Jeg blir helt sjuk av å se alle de flotte bildene nordfra. Da min mor kommer fra Gildeskål, og jeg derfor har mange slektninger der oppe, så har jeg en liten drøm om å frakte båten opp til helgeland, og ta første del av ferien i området rundt, for deretter å bruke et par tre uker på hjemturen til Oslo.

Leste i et båtblad for en tid tilbake om et ektepar som fraktet båten fra Drammen til Brønnøysund eller deromkring, og det kostet ikke "skjorta".

Tom Rør skrev On 23.2.2011 at 18.58:

Leste i et båtblad for en tid tilbake om et ektepar som fraktet båten fra Drammen til Brønnøysund eller deromkring, og det kostet ikke "skjorta".

img_2471.jpg

Helgelandskysten er ikke ille på vinteren heller

River 350 med 10 hk mercury

Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet.

tkb skrev On 23.2.2011 at 21.16:

Til vallbein.

Kunna og Landego i bakrunnen?

Jepp , stemmer det , men Landego ser vi berre toppen av , den ytterste øya e Sørfugløya .

Tok bildet i dag på en liten fesketur e va på .

Kjempefin tur , men fikk berre 3-4 stk "stor østlandstorsk" (under 2 kilo) :lol: så de kasta e ut igjen .

Har 2-3 bilda fra turen på "Hva gjorde du med båten i dag " .

Blankstilla innom holman ,men utom så va det tungsjø på 3-4 meter, så d va mykje "sletter" :yesnod:

skibsplast ohoi skrev On 23.2.2011 at 21.35:

Til Steelcontax, Øksnes, langesund?

Må nok lengre sør, både reke- og tangfabrikken er nedlagt for noen år siden.... Sundet ligger nesten rett nord/sør, og vi ser nordover på bildet. Hurtigbåtanløp flere ganger daglig fra denne kaia.....

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...