Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

• 3 uker senere...

Tror ikke jeg fikk noe godt svar på denne. Noen som vet?

Det må vel være stylteprammen på Stråndsteinen? :)

Driver du med geocaching? :lol:

-----------------------------------------------------------------------------------
Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!
Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no
-----------------------------------------------------------------------------------

Nå måtte jeg sjekke hvor Revjebukta er, men det er ikke syd for det stedet. Vi lå faktisk ikke syd for noe som helst på Håøya, men i Nordbukten, godt og trygt for sønnavinden.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Elgen var faktisk skremt på sjøen av en flokk speidere, og våget ikke å svømme tilbake så lenge speiderne løp ropende langs stranden. Jeg forsøkte å få de til å roe seg, men de hørte meg ikke. Heldigvis kom det en kar i en liten båt der de sto og fikk roet dem slik at elgen kom seg tilbake til Håøya.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Den der tror jeg blir vanskelig gladlaks. Så jeg har en som er noe lettere? Denne bryggen er jeg sikker på at svært mange har sett, men kanskje ikke uten å få med litt mer bakgrunn?

brygge1.jpg

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...