Mulligan Svart 19.November.2012 Link til dette innlegget Svart 19.November.2012 Jeg sa Skandinavia. Og jeg sa tilhører to forskjellige land. Rent Broman dette. Link to post
Skhuds Svart 19.November.2012 Link til dette innlegget Svart 19.November.2012 Skagen! Det hvite tårnet er den svenske sjømannskirken. Link to post
Mulligan Svart 19.November.2012 Link til dette innlegget Svart 19.November.2012 Det er bingo. Ægir er på verkstedopphold hos Karstensen Link to post
Free Lillehammer Svart 20.November.2012 Link til dette innlegget Svart 20.November.2012 Javist er det Ålbæk. Havneutvidelsen er godt igang. Kan bli svært bra dette og gjøre havnen enda mer å foretrekke fremfor Skagen. Skal forbi en tur i vinter og kjører nok da nedenom for en titt. Link to post
littmild Svart 5.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2012 Løfter denne eminente tråd igjen. Viktig med noe å ta seg til nå som isen begynner å legge seg. Starter med en lett, så håper jeg noen vil følge opp med mer. Hvor er jeg på vei inn her? - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Hulda Svart 5.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2012 På BB baug skimtes vanntårnet på Smögen. Link to post
littmild Svart 5.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2012 Det stemmer selvfølgelig. Er her på vei inn mot Kungshamn en vakker dag i sommer, Smögens vanntårn er en vanskelig detalj å unngå i landskapet. - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
bliss X Svart 5.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2012 Link to post
Allan E Svart 5.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2012 Tror ikke jeg fikk noe godt svar på denne. Noen som vet? Link to post
egilwh Svart 5.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2012 Tror ikke jeg fikk noe godt svar på denne. Noen som vet? Det må vel være stylteprammen på Stråndsteinen? :) Driver du med geocaching? -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Allan E Svart 5.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2012 Ja det er en hobby det også. Helt rett. Link to post
GeirFrode Svart 5.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2012 #15324 er Kulpe med den nordlige delen av Kulpeholmen til venstre i bildet. Link to post
bliss X Svart 5.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2012 #15324 er Kulpe med den nordlige delen av Kulpeholmen til venstre i bildet. Link to post
Fru Jacobsen Svart 5.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2012 Det er bingo. Ægir er på verkstedopphold hos Karstensen Kan se ut som om Karstensen har blitt hoffleverandør til Redningsselskapet "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Astor Svart 6.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2012 (redigert) Geir Frode og Bliss : Der ble jeg imponert. Ikke mange har vært innom Kulpesundet. Ikke mange har vært i land der heller etter at de store tankene kom på plass. Jeg var mye der i ungdommen. Det sto en utedo der husker jeg. Redigert 6.Desember.2012 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lars H. Svart 8.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2012 Hvor fikk vi denne elgen nesten i dreggtauet? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Flyrikk Svart 8.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2012 Hvor er jeg her? :) Sent from my iPad using Tapatalk HD Mitt prosjekt. Barracuda Daycruiser fra 80 tallet: https://baatplassen.no/i/topic/95213-prosjekt-barracuda-23/ Link to post
Langs land Svart 8.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2012 #15332 tipper jeg er rundt Håoya et sted. Bare tipping.. Link to post
Lars H. Svart 8.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2012 Rett, men hvor, det er mange steder å ligge ved Håøya. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Free Lillehammer Svart 8.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2012 #15332: Litt S for Revjebukta? Link to post
Lars H. Svart 8.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2012 Nå måtte jeg sjekke hvor Revjebukta er, men det er ikke syd for det stedet. Vi lå faktisk ikke syd for noe som helst på Håøya, men i Nordbukten, godt og trygt for sønnavinden. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Free Lillehammer Svart 8.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2012 Nå måtte jeg sjekke hvor Revjebukta er, men det er ikke syd for det stedet. Vi lå faktisk ikke syd for noe som helst på Håøya, men i Nordbukten, godt og trygt for sønnavinden. Og elgen skulle hvor? Link to post
Lars H. Svart 8.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2012 Elgen var faktisk skremt på sjøen av en flokk speidere, og våget ikke å svømme tilbake så lenge speiderne løp ropende langs stranden. Jeg forsøkte å få de til å roe seg, men de hørte meg ikke. Heldigvis kom det en kar i en liten båt der de sto og fikk roet dem slik at elgen kom seg tilbake til Håøya. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
glalaks Svart 8.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2012 Noen som ser hvor jeg er på hyttetur?? da blir jeg imponert Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Lars H. Svart 9.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2012 Den der tror jeg blir vanskelig gladlaks. Så jeg har en som er noe lettere? Denne bryggen er jeg sikker på at svært mange har sett, men kanskje ikke uten å få med litt mer bakgrunn? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn