Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Tror det er Østerøya/Vesterøya.... du er vel omtrent over Vøra på bildet?

Men, forsåvidt så ser du vel Tjøme også til styrbord....

Redigert av egilwh (see edit history)

-----------------------------------------------------------------------------------
Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!
Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no
-----------------------------------------------------------------------------------

Riktig

Redigert: BTW lå det en med BP-vimpel der, da jeg snakket med ham fortalte han meg at han ikke var aktiv på Forum, så derfor.....

Redigert av Magne H (see edit history)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Båter" er av TRE.... ;-)

SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!)

Svenske vestkysten var vel litt diffust var det ikke, den er riktignok ikke like lang som den Norske vestkysten, men stedsanvisningen bør vel være litt mer spesifikk?

Jeg har forresten ingen ide. Jeg har bare seilet den svenske vestkysten en eneste sommer og fant ut at siden jeg kun har ferie i fellesferien, så blir det sørlandet for meg frem til jeg eventuelt kan ha ferie andre deler av sommeren. Feriere på en motorvei, er ikke noe for meg.

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Da er fruen din enig med meg. Her ligger vi på Björkö midt i August 2008, et meget trivelig sted. Og i August er det alltid greit å få en fin plass der.

bjorko_2008.jpg

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Da er fruen din enig med meg. Her ligger vi på Björkö midt i August 2008, et meget trivelig sted. Og i August er det alltid greit å få en fin plass der.

Riktig!

En virtuell premie og gratulasjoner også til lita

Flott sted med hyggelig lokalbefolking. Innerst i havnen ved fiskekaien er det kommet en engelsk pub/restaurant, med kjempegod mat og hyggelige ansatte og medgjester, gløm den pakistanske pizzasjappa i marinaen. Var der 2 ganger i sommer. Og jeg som bare skulle bunkre før Skagen... :lol:

Redigert av Magne H (see edit history)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Båter" er av TRE.... ;-)

SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!)

Bjørkø har den styrke, at den dels er stor. Der er et virkelig flor naturområde nord på øen med en smuk vandresti og små isolerede bukter. Dels er den langt mere original end øerne længere nordpå. Her bor faktisk mennesker og der er et ægte skærgårdsliv. Og nej, der er ikke så mange trofæ-huse som på andre øer. Her er stadig eternitplader på husene. Men her er ægte, og derfor holder jeg meget at øerne i GBG's skærgård.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...