GeirFrode Svart 1.September.2013 Link til dette innlegget Svart 1.September.2013 Astor skrev On 29.8.2013 at 18.39: Opphevet Astorreglen Da kan jo jeg svare da, jo. Kippenes fyr på Jeløya. Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 1.September.2013 Link til dette innlegget Svart 1.September.2013 sap_2000 skrev On 1.9.2013 at 19.25: Kjente den ikke igjen, Oteren, men er spent på hvor det er. Skudd helt nede fra leggen; Svinør? Ikke vært der på 15 år, så minnene i harddisken på toppen er svake ;-) Nope. Vil tro du var gjennom her i sommer. Et sted i Blindleia, men hvor? Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 1.September.2013 Link til dette innlegget Svart 1.September.2013 I nærheten av Gamle Hellesund? Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 1.September.2013 Link til dette innlegget Svart 1.September.2013 Nærmer seg....men ikke helt korrekt. Med slikt tips må svaret være 100%...:-) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 1.September.2013 Link til dette innlegget Svart 1.September.2013 Høyholmen Blikssund Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Oteren Svart 1.September.2013 Link til dette innlegget Svart 1.September.2013 (redigert) Bliksund er korrekt! Ikke sjokkerende at du tog'an Gunga :-) http://kart.finn.no/?lng=8.26892&lat=58.16100&zoom=17.265440766219818&mapType=norortho&markers=8.26934,58.16126,r,Brukerdefinert Redigert 1.September.2013 av Oteren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 1.September.2013 Link til dette innlegget Svart 1.September.2013 har ju gått blindleia,ca 6-7 år sedan.....men google o ett kart hjelper mye også vi får ta en enkel..... hvor ligger disse 2 norske Viknes-båter o venter.... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.September.2013 Link til dette innlegget Svart 1.September.2013 Berg Sluser.. disse to traff jeg i Vænersborg mener jeg Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Gunga Din Svart 1.September.2013 Link til dette innlegget Svart 1.September.2013 Bergs sluser er korrekt Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.September.2013 Link til dette innlegget Svart 1.September.2013 Men hvor er dette.. :-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
SoBo Svart 2.September.2013 Link til dette innlegget Svart 2.September.2013 Nidelva ? Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.September.2013 Link til dette innlegget Svart 2.September.2013 Nidelva ligger nok laaangt unna dette bildet.. må langt østover her..:) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Svensk Svart 2.September.2013 Link til dette innlegget Svart 2.September.2013 Lyrestad ?? Sjötorp?? Finns även en del andra tänkbara Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.September.2013 Link til dette innlegget Svart 2.September.2013 Tampen brenner veldig nå Svensk På dette stedet var det litt mer åpent enn mange andre steder.. trærne stod foroldsvis tett.. Men her var det litt mer åpent. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Svensk Svart 2.September.2013 Link til dette innlegget Svart 2.September.2013 Töreboda Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.September.2013 Link til dette innlegget Svart 2.September.2013 Går nesten ikke å komme nærmere men ikke Tøreboda heller. Der likte jeg meg ikke.. Men denne plassen jeg ligger på, var en av de fineste plassene etter mitt syn.. I kanalen.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Svensk Svart 2.September.2013 Link til dette innlegget Svart 2.September.2013 Wassbacken Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.September.2013 Link til dette innlegget Svart 2.September.2013 Nope.. Ikke wassbacken... Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Svensk Svart 2.September.2013 Link til dette innlegget Svart 2.September.2013 Hajstorp eller Nolåsen sen kommer jag inte ihåg flera Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.September.2013 Link til dette innlegget Svart 2.September.2013 Hehe.. Dette er ikke det største stedet i distriktet, men hadde både gjestehavn oh bobilstopp. Ikke Hajstorp eller Nolåsen.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Svensk Svart 2.September.2013 Link til dette innlegget Svart 2.September.2013 Jonsboda, Norrkvarn?? Längesedan jag var där och då var nästan inte bobilar uppfunna. Är inte något av dessa rätt så tvingas jag ge upp!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 2.September.2013 Link til dette innlegget Svart 2.September.2013 Der kom den... Jonsboda er korrekt Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Svensk Svart 2.September.2013 Link til dette innlegget Svart 2.September.2013 Den var svår. Nära Töreboda ??? Det är nog 10 år sedan jag passerade där och jag är tveksam om det fanns någon camping där då. Nästa gåta fär gärna vara lättare men lite kul är det med de svåra. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 2.September.2013 Link til dette innlegget Svart 2.September.2013 Denne må vel være litt lettere? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Svensk Svart 2.September.2013 Link til dette innlegget Svart 2.September.2013 Där bodde det "pyttar" förr i tiden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.