JRK Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 Dere er på rett kurs enda litt lenger ned I Sverige. - Her er et tips for de som har vært der. "Er du uheldig blir du svart på beina" Link to post
SoBo Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 # 16801 Perleporten i Risør er mitt forslag Lars. Vardøya eller deromkring Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Lars H. Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 Helt korrekt SoBo selv om de fleste vel legger seg på den andre siden av der vi ligger på bildet. Her selve "perleporten" Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
JRK Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 Svaret var Gråskjær. Rett vest for Trinisla og rett sør for Gluppøbassenget https://baatplassen.n...02/img_2773.jpg Link to post
frank_berger Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 (redigert) Ormelett? Tenker du på Vestfold Svensk? Dette er i Sverige.Det ligger en artig kirke like ved. Redigert 4.Februar.2014 av frank_berger (see edit history) Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Regina III Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 Hvor bor denne skjønnheten her? Link to post
Gunga Din Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 skjønnheten bor i Båly havn ved Lindesnes ! S/Y Gunga Din Link to post
Gunga Din Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 Denne her kan vel ikke være så lett? Kjøpte min båt her for,det må vel være 12 år siden tror jeg. Hei frank_berger ! det der er Skärhamn........med den artige kirken S/Y Gunga Din Link to post
frank_berger Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 Hei frank_berger ! det der er Skärhamn........med den artige kirken Riktig Gunga Din. Kjente du igjen huset,eller var det kirken du tok det på? Adressen var Hamngatan 1. Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Gunga Din Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 det var kirken ! det er vel den ende artige kirken i hele Bohuslän, var innom tanken på Ormelet også :-) S/Y Gunga Din Link to post
Regina III Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 Vsst bor hun i Båly, Gunga Din ! Tror jeg skal finne fram ei til! Link to post
Fjellbonden Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 Tror jeg skal finne fram ei til! Du tenker ikke på denne vel? Link to post
Langs land Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 To modige jenter... Link to post
Fjellbonden Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 Egersund! Jepp! Link to post
Regina III Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 To modige jenter... i Tananger. Link to post
Regina III Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 Så var det neste gallionsfigur, som lovet. Dette er ei ekte gallionskvinne, hun har vært ute og seilt, men nå på sine eldre dager har hun slått seg til ro, hvor da? Link to post
Salt Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 16827: Skudeneshavn? Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Fjellbonden Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 (redigert) To modige jenter... i Tananger. Var det de som passet fyret på Fladholmen imens foreldrene forliste i stormen like ved? ......eller ikke helt riktig kan jeg se etter en titt på Google..... Redigert 4.Februar.2014 av Fjellbonden (see edit history) Link to post
Pequod Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 Så var det neste gallionsfigur, som lovet. Dette er ei ekte gallionskvinne, hun har vært ute og seilt, men nå på sine eldre dager har hun slått seg til ro, hvor da? Skudeneshavn -der har jeg faktisk vært - dog ikke på båttur med egen båt... Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Regina III Svart 4.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2014 Ja, hun passer på innseilingen til Skudeneshavn. Link to post
MajorAndy Svart 5.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2014 Og denne dame, da? Link to post
Gunga Din Svart 5.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2014 ser ut som Hamburgsund ! S/Y Gunga Din Link to post
Lars H. Svart 5.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2014 Mens vi venter på flere gallionsfigurer, kan dere kanskje fortelle hvor Trudelutt ligger på dette bildet? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
MajorAndy Svart 5.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2014 ser ut som Hamburgsund ! Korrekt. Igen alt for let :-) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn