Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Ingen forslag på bildet mitt ovenfor, #16893. Men OK, ting har forandret seg på Sørlandet siden 1988, men en eller annen må vel kjenne seg igjen?

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Men er det bro i Ljungskile? Jeg så på kart/flyfoto men det så ikke ut til å være noen bro der

Det er bru over E6 ved det søndre motorvegkrysset (Lyckornamotet, 92). Er det ikke bru over E6 ved Laxbutiken (Ulvesundsvägen, 93) også? Jo, det er det. Det er vel den brua vi ser på bildet.

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Er du i Risør, Lars?

Synes jeg kjenner igjen ting fra ca da.

Yepp, og hadde jeg ikke beskåret bilde øverst, hadde vel bygningen i bakgrunnen gjort det enklere å stedfeste.

bilde

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Kanskje dette er litt lettere? Sjøhusene i bakgrunnen tror jeg ikke har endret seg på mange år. Ellers vil jeg våge å påstå at linjene i vår Saga27 Trudelutt ikke er helt ueffne!

bilde

Redigert av Lars H. (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...