Svensk Svart 27.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2014 Tror Major Andy står på den ö där Elisabeth Andreasson i Bobbysocks kommer ifrån? La det svinge!! Link to post
Mulligan Svart 27.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2014 Sykkylven? Link to post
MajorAndy Svart 27.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2014 Flot taget, Svensk! Hun er ganske vist ikke født her men flyttede hertil som seksårig. Og øen vi står på har ofte besøg af Baatplassen-medlemmer. Ikke mindst på grund af tanken, hvor man får grøn diesel... Så de to øer, vi kan se i solnedgangen er så...? Link to post
Hulda Svart 27.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2014 På Donsö får man grønn diesel. Mulig også noen distans lenger nord som eksempelvis Källö-Knipla? Nå vet jeg ikke hvor Andreasson kommer fra. Link to post
Tom Rør Svart 27.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2014 Rørø og Hyppeln? Link to post
Tom Rør Svart 27.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2014 Jeg var innom Hyppeln i sommer, men vi la oss på Rørø. Vi liker den havnen. Treffer Gøteborgerne som er på weekendtur Link to post
Pequod Svart 27.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2014 Prøver meg med dette jeg, det er jo uansett litt gøy... :-) Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Tampeservice Svart 27.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2014 Hmm, ved første øyekast tenkte jeg Fagerstrand retning Drøbak og festningen til høyre, men det er vel ikke så enkelt... Link to post
Pequod Svart 27.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2014 Hmm, ved første øyekast tenkte jeg Fagerstrand retning Drøbak og festningen til høyre, men det er vel ikke så enkelt... Jeg er nok redd dette er ganske enkelt for veteranene her inne! Men det er nok ikke riktig det du foreslår, nei... Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Tampeservice Svart 27.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2014 Kanskje litt lenger nord, steilene? Eller er jeg heelt på langtur :) Link to post
Julie III Svart 27.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2014 (redigert) Beklager... En del svar jeg ikke fikk med meg :) Redigert 27.Februar.2014 av Julie III (see edit history) Link to post
sap_2000 Svart 28.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2014 Prøver meg med dette jeg, det er jo uansett litt gøy... :-) Jeg er nok rammet av Astorregelen her Pequod, men kan gi et hint... Mange fritidsbåteiere i indre fjord har vært innom her i "gamle dager", men er nok ikke så mange som legger til her i dag ;-) Mvh. SAP Link to post
Julie III Svart 28.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2014 Jeg tenkte kanskje det var Bygdøy, men er ikke veldig bevandret der inne Link to post
Gerhard Svart 28.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2014 Jeg er nok rammet av Astorregelen her Pequod, men kan gi et hint... Mange fritidsbåteiere i indre fjord har vært innom her i "gamle dager", men er nok ikke så mange som legger til her i dag ;-) Det var drivstoff på Vassholmen før..... ? Gerhard Link to post
Scand Baltic Svart 1.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2014 Hvor ligger vi her`a ? Har noen svaret på denne, eller har jeg misset det? Ser ut som en bra plass. Link to post
SoBo Svart 1.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2014 Nei ingen har riktig svar på denne ennå. Tips: mellom Langesund og Valle i Bamble Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Pequod Svart 1.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2014 Det var drivstoff på Vassholmen før..... ? Gerhard Og dermed var den løst... Ytre Vassholmen for å være helt nøyaktig. Hoppet i land der på turen torsdag. Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
SoBo Svart 1.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2014 Julie III Kråka er ..........helt riktig. Fin plass med mye ettermiddagssol. Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Julie III Svart 1.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2014 Jippiii Har hatt planer om å ligge der flere ganger, men været har ikke vært på vår side Virker som en fin plass i godvær som du sier... Link to post
Mare Nostrum Svart 2.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2014 Kanskje ikke et sted man frekventerer ofte, men like i nærheten har vi en rad av smultronstellen......... Link to post
Mare Nostrum Svart 3.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2014 Lættar nu kanskje? Link to post
SoBo Svart 3.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2014 Innerst i Vauerkilen ??? Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Mare Nostrum Svart 3.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2014 Innerst i Vauerkilen ??? Tror ikke det, hvor er Vauerkilen forresten? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn