Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Var det så lett da? Men korrekt. Når løsningen på bildet ditt fra Lykksaligheten kom, kjente jeg meg igjen. Selv har jeg mange ganger ligget på odden noen hundre meter lenger inne, mot sandstranden.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Kungsvikhamn har jeg nok ikke vært i. Men da er vi tilbake til oppgave #17226 med seilbåtene. Hadde jeg vist litt mer til venstre i bildet, tror jeg mange hadde kjent seg igjen.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Tilbake til oppgave #17226 med seilbåtene. Hadde jeg vist litt mer til venstre i bildet, tror jeg mange hadde kjent seg igjen. Der er det en kjent krog. Og vi er altså i Sverige.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...