At-le Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 Se vegg i hus. Hvor er det? Mulig noe sikker kjenner den igjen? At-le Sitér dette innlegget Link to post
Caluna Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 At-le, det var jo 2 oppgaver på en gang dette! Tipper husveggen er fra Blå Lanterne i Lyngør. Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 Hei nei det ligger i første bilder i Telemark. Andre bilder ligger i også i Telemark. Ikke samme sted begge bilder At-le Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret4 Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 Hei. Vet dere hvor er det? Mvh At-le Kan det være Paradisbukta på Håøya utenfor Helgeroa?Mvh Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 Kan det være Paradisbukta på Håøya utenfor Helgeroa? Mvh Hei ja det er helt riktig. paradisbukta (jordbukta). Koselig sted. Sitér dette innlegget Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 at-le: .... Og galionsfiguren fra Langesund ??? Lars.H : Bildet dit mener jeg å huske fra en eldre utgave av `Hvor er dette?`Og da var det vel litt lenger ned i Nidelven ved Arendal Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
At-le Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 at-le: .... Og galionsfiguren fra Langesund ??? Hei Ikke lang fra langsund. Men det ligger ikke langsund. At-le Sitér dette innlegget Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 Neste da blir Brevik. Jeg tror ikke jeg har sett noe slikt i Kragerø, eller tar jeg feil ? Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Lars H. Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 Lars.H : Bildet dit mener jeg å huske fra en eldre utgave av `Hvor er dette?`Og da var det vel litt lenger ned i Nidelven ved ArendalDu husker helt rett. Siden vi nå først hadde havnet i Nidelven, ville jeg bare ta frem igjen bildetfor å vise hvor nydelig det er der der. Turen fra Arendal og ut Nidelven anbefales på det varmeste! Her er bildet nok en gang: scannet fra Båtmagasinet Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
bliss X Svart 9.November.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 Og hvor er ... Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 Kjenner ikke igjen huset, men det minner litt om Hankøsundet.... . Er vel feil vel? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 Dette er jo drømmesvingen på Nidelva. På ene siden ligger Nidelv båtbyggeri. På andre siden ligger Windy. Ble litt fornærmet over at du ikke hadde merket det av på bildet ditt Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 Hei. Vet dere hvor er det? Mvh At-le Nie, jeg vet ikke - men jeg vil gjerne vite. Ser ut som en fin uthavn for oss med unger ombord Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 Neste da blir Brevik. Jeg tror ikke jeg har sett noe slikt i Kragerø, eller tar jeg feil ? Hei.Nesten , men den ligger øya. ca en time kjøre båten(7-8 knop) fra kragerø. At-le Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 tar bare en råtipp,er det skutevikkilen? Sitér dette innlegget Link to post
Quantum Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 Enda et råtips Stråholmen ,Nord øst for Jomfruland Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
At-le Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 Enda et råtips Stråholmen ,Nord øst for JomfrulandHei.Den ligger Jomfruland. Galionsfiguren står "privat hus" ca 100 m fra cafe. Den ligger mellom 2 fyr og Gjestehavn. At-le Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 9.November.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 Kjenner ikke igjen huset, men det minner litt om Hankøsundet.... . Er vel feil vel? Enig i at det kan minne om Hankøsundet, men det er desverre feil ... Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 Dette er jo drømmesvingen på Nidelva. På ene siden ligger Nidelv båtbyggeri. På andre siden ligger Windy. Ble litt fornærmet over at du ikke hadde merket det av på bildet ditt Under en kanotur for noen år siden forsøkte vi først å overnatte på brygga til Windy, der ble vi jagd bort av en lokal fyllik som trodde han eide hele Arendal.. Så kom en fyr fra Nidelv over med båt, og inviterte oss til å overnatte på flytebrygga der, vi takket selvsagt ja til tilbudet, og padlet over, brettet ut liggeunderlag og soveposer på brygga :) Meget hyggelige folk! (Han fylliken hadde ingenting med Windy å gjøre nei!) Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 (Han fylliken hadde ingenting med Windy å gjøre nei!) Er du sikker på at han var full? Kan hende er det bare slik de blir, når de har stått i tjue år og støpt båter med gud-vet-hvilke løsemidler? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
GeirFrode Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 Og hvor er ...Synes dette minner om Sonskilen på vestsiden, men er ikke sikker.......?? Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 9.November.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 Synes dette minner om Sonskilen på vestsiden, men er ikke sikker.......?? Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 Noen som vet hvor disse bygningene er? Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
At-le Svart 9.November.2005 Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 (redigert) Nie, jeg vet ikke - men jeg vil gjerne vite. Ser ut som en fin uthavn for oss med unger ombord Hei. Det er meget fint og koselig sted. Finnes også brygger. Kan også telt der ved rød hytta og wc osv. Ja det er fint for barn også. Tur i skogen er dårlig pga bratt- bakken. Fint ustikt. båtsport : serie C-715 posisjon : N59,01,15 E09,49,02 sted : Paradisbukta ved Håøya itelemark. Mvh At-le (red av Bitteliten - jeg la bildene under hvernadre så ikke innlegget ble så bredt) Redigert 9.November.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 9.November.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2005 Noen som vet hvor disse bygningene er? Bolærne ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.