Astor Svart 10.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2005 På lukket avdeling med sjøutsikt Ikke så lukket som i NW. Men koslig allikevel. Kanskje i sandpoellen? At-le Ikke San`Polè heller. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
REM Svart 10.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2005 (redigert) Hvor er Astor nå?Den var lit tricky Astor, men kan du være på vei mot Sætre Søndre havn, med Dyno og Morten Harket til Bab. Redigert 10.Desember.2005 av rem (see edit history) Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Astor Svart 10.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2005 Regnet med at du tok denne. Husk at premien her var en ekstra ankerdram. Glemte å nevne det i innledningen. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
bliss X Svart 10.Desember.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2005 Og hvor er dette? Link to post
REM Svart 11.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2005 Fra ettersommeren i år, men hvor? Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
REM Svart 11.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2005 Og hvor er dette?Ser du horisonten i bildet mitt over Lasse? Ganske likt din horisont, om men fra en litt annen vinkel kanskje? Du er antagelig ikke langt fra det du sitter på når du ror jolla di Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
REM Svart 12.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2005 Skjerp dere folkens. Eller har dere kanskje tjuvstarta på juleribba og blitt for sløve. Min tråd burde være rimelig enkel for Oslofjordfarere. Lasse sin mener jeg også å kjenne igjen men er usikker Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
GeirFrode Svart 12.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2005 Skjerp dere folkens. Eller har dere kanskje tjuvstarta på juleribba og blitt for sløve. Min tråd burde være rimelig enkel for Oslofjordfarere. Lasse sin mener jeg også å kjenne igjen men er usikkerHmmmm... Lurer på om Lasse er på vei mot Mølen ihvertfall. Du rem, tipper jeg er like nord for Bevøya, kurs sør-vestover elns. Link to post
Quantum Svart 12.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2005 Jeg tror du er ved Tofteholmen og ser Mølen og Horten i horisonten Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
REM Svart 12.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2005 Jeg tror du er ved Tofteholmen og ser Mølen og Horten i horisontenStemmer Quantum, der har du gått mange ganger Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Lars H. Svart 12.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2005 Kan være enige med dere om det med Mølen osv.Men det kan også være at Lasse er lenger syd, vest av Strømtangen med retning sydover for å gå inn mellom Søstrene og Vesterøya? Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Astor Svart 12.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2005 Måtte bare ta med denne på tampen av kvelden! Ingen Astor-regel her! Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
REM Svart 12.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2005 Måtte bare ta med denne på tampen av kvelden! Ingen Astor-regel her! Skudd i blinde: Tønsberg Ett skudd til: Moss Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Astor Svart 12.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2005 Skudd i blinde: Tønsberg Ett skudd til: Moss Så, så! Du regner fortsatt med at jeg tusler rundt i min vesle andedam?? Både Tønsberg og Moss er helt feil. Faktisk ma.... kvartmil. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
REM Svart 12.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2005 (redigert) Måtte bare ta med denne på tampen av kvelden! Ingen Astor-regel her! Fredrikstad? Redigert 12.Desember.2005 av rem (see edit history) Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Astor Svart 12.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2005 (redigert) Fredrikstad? Feil! Må legge til at bilde er noen år gammelt. (3-4) Bygningen i bakgrunnen er revet. En ny bygning er blitt reist på samme sted, etter hva jeg husker. Eller så er bygningen blitt modernisert. Redigert 12.Desember.2005 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Kjell E Svart 13.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2005 Astor: Bodø. Og gamle Sjøfarten er ikke revet, men kraftig modernisert, masse leiligheter og en kjempekoselig pub der hvor fiskehandleren var før. Mvh, Kjell. LA3939 har endret brukernavn Link to post
Astor Svart 13.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2005 Astor: Bodø. Og gamle Sjøfarten er ikke revet, men kraftig modernisert, masse leiligheter og en kjempekoselig pub der hvor fiskehandleren var før. Mvh, Kjell. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Sigurd Svart 13.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2005 Hva med en liten nøtt på Lørdagskvellen Hvor er blondinene? Er ganske sikker på at Blondinene sitter på en liten holme uten navn, i hvertfall vet ikke jeg det. Om jeg har rett, sitter høyre blondine og kikker nordover på neste øy som egentlig heter Geitungholmen, Eneboeren for de fleste. Du ligger i et ganske trangt sund med ett lite skjær på babord side. Ser forøvrig svært sjelden båter ligge akkurat der du ligger, stort sett altid ledig. Ett helvete der fra måkene legger seg på reiret og inntil ungene er flyvedyktige. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 13.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2005 Innertier Sigurd. Ligger longside syd for eneboeren . Skjæra henger mer eller mindre sammen her. Vi lå to båter sammen her, begge over 30 fot. Dypt og fint inntil fjellet. Et litet skvalpeskjær rett på østsiden av der jeg ligger, men dette er godt synlig. For andre som ikke vet hvor dette er så ligger det S.V. av Hui i Tønsbergfjorden Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Sigurd Svart 13.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2005 Mens "Eneboeren" enda levde var det nytteløst å prøve å komme seg i land på noen av disse småholmene og skjæra. Han var på pletten tvert med hagla si og holdt folk godt unna. Alt sammen var hans eiendom gitt ham i et forlik med Oslo Kommune. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 13.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2005 Bladde litt i albummet og fant den her, Sigurd Her ser vi rett over til Hui Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
Astor Svart 13.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2005 Her kommer en ny nøtt: Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Fenix Svart 14.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2005 Dette må være et sted i nærheten av Gråøya, med lia overfor Sætre på innsiden. Link to post
Fenix Svart 14.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2005 Dette må være et sted i nærheten av Gråøya, med lia overfor Sætre på innsiden. Eller kanskje heller inne i Sandspollen, tatt sørvestover fra det nordvestre hjørnet. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn