Lars H. Svart 16.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2006 rem må vel være i Strrömstad? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Quantum Svart 16.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2006 Kjent for mange. Hvor er vi? Tipper Grebbestad ? Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
REM Svart 16.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2006 Harryby. rem må vel være i Strrömstad? Lars H. Tipper Grebbestad ? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Astor Svart 16.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2006 Hvor befinner det skipet seg? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
REM Svart 16.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2006 Jeg skal ut å lufte hunden. Hvor? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
REM Svart 16.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2006 (redigert) Her blir vi skikkelig "parkert" av et råskinn en søndag ettermiddag. Hvor er vi og hvem er råskinnet? ps. "Råskinnet" har ikke lov å svare . ds. Redigert 16.Januar.2006 av rem (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Hulda Svart 16.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2006 Her blir vi skikkelig "parkert" av et råskinn en søndag ettermiddag. Hvor er vi og hvem er råskinnet? ps. "Råskinnet" har ikke lov å svare Oslofjorden, rett nord for Halvorshavn. Høyspent'en som krysser fjorden i bakgrunden. Den eneste tupperwar'en jeg kjenner på baatplassen.no som kan likne på en slik fasong er Astor. Nå blir jeg sikkert slakta. Sitér dette innlegget Link to post
Caluna Svart 16.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2006 Hvor befinner det skipet seg? Sandebukta? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 16.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2006 Hvor befinner det skipet seg? Filtvet/Tofte? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tine IV Svart 17.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2006 Hvor befinner det skipet seg? Bogen i Holmestrand (opplagsplass) trur eg Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Gunga Din Svart 17.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2006 Jeg skal ut å lufte hunden. Hvor?ser ut som du er kvar i Strömstad ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Krapyl Svart 17.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2006 ? = kan det vara så enkelt! Joda, det er Skagen. K/V Vædderen er på vei inn til Karstensens for å forberedes til 9 måneders tokt. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
bliss X Svart 17.Januar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2006 Her Lasse, tror jeg du er på Jomfruland. Tar jeg ikke helt feil er du på nordenden, i nærheten av fugletårnet.? Det er helt korrekt Quantum Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 17.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2006 (redigert) hvor er dette Redigert 17.Januar.2006 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Fenix Svart 17.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2006 Akerøya! Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 17.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2006 Det er riktig det, gjorde litt feil først med opplastingen av bilde. Dermed var linken synlig, ett lite øyeblikk. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Astor Svart 17.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2006 Sandebukta? Filtvet/Tofte? Lars H. Bogen i Holmestrand (opplagsplass) trur eg Tine II Endelig klarte jeg å lage en vanskelig nok nøtt? Stedet fartøyet befinner seg i er ganske kjent for båtfolket på Østlandet. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
REM Svart 17.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2006 Oslofjorden, rett nord for Halvorshavn. Høyspent'en som krysser fjorden i bakgrunden. Den eneste tupperwar'en jeg kjenner på baatplassen.no som kan likne på en slik fasong er Astor. Nå blir jeg sikkert slakta.Bra observert Hulda. Riktig på begge. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
REM Svart 17.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2006 ser ut som du er kvar i Strömstad !Just presist. Gunga er vanskelig å sette fast, selv etter at jeg hadde kamuflert Strømstad jernbanestasjon. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
REM Svart 17.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2006 Hvor befinner det skipet seg?Du er ikke rett å slett ved lastekaia til Dyno på Sætre? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Gunga Din Svart 17.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2006 Just presist. Gunga er vanskelig å sette fast, selv etter at jeg hadde kamuflert Strømstad jernbanestasjon.det såg jag att du kamoflerat...men jag tog det på dom hvite husen oppe på berget....det brukar ju ligga en stor restaurang båt der oxo, men den var ikke med i bild? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
REM Svart 17.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2006 det såg jag att du kamoflerat...men jag tog det på dom hvite husen oppe på berget.... det brukar ju ligga en stor restaurang båt der oxo, men den var ikke med i bild? Restaurantbåten ligger vel delvis skjult bak baugen på Escada og delvis bak seilbåtene i bakgrunn. Denne kamuflasjen var utilsiktet Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Astor Svart 17.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2006 Du er ikke rett å slett ved lastekaia til Dyno på Sætre? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
olpi Svart 17.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2006 Hender at en slik en ligger på tvers i Østerelva (FR.STAD), men ser ikke ut som denne er der eller? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 17.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2006 Hvor befinner det skipet seg?Kambo Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.