bliss X Svart 24.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2004 Hvor er dette? Link to post
Suzuki Svart 24.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2004 Bækkelaget / Nordstrand sett fra Padda.. Broen til venstre er ut til Ulvøya, fra Mosseveien Suzuki No boat needed.. Link to post
Quantum Svart 24.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2004 Hvor er dette? Dette var lett Lasse, men jeg bør vel kanskje la noen andre få prøve seg. Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
bliss X Svart 24.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2004 Ja, den blir nok litt for lett for deg. Fint hvis du har tolmodighet til å la andre prøve seg. Link to post
MS Victoria Svart 25.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2004 Hvor er så dette da... Link to post
Amorosa Svart 25.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2004 Hvor er så dette da... Den ble litt for grei, har vært der og kjente meg igjen og når jeg trykker siter i svaret så kommer svaret der også..... Lillesand Link to post
MS Victoria Svart 25.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2004 :wink:Hmm..... For mange flike folk her. Har feler på lur.. Hvor er så dette da.. Link to post
Amorosa Svart 25.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2004 :wink:Hmm..... For mange flike folk her. Har feler på lur.. Hvor er så dette da.. Hei igjen. Vi har visst vært på de samme plasser. På min hjemmeside ligger svaret. Har inntatt hvileposisjon rett under der fotografen står......Knuthavnsund......Nydelig plass og et sted hvor fiskerne på kvelden kom og kastet makrell opp i båten. Nydelig kveldsmåltid. Link to post
MS Victoria Svart 25.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2004 Ja dette er en fin plass, men med denne geografisk sterke gjengen prøver jeg med et bilde fra et annet sted. Landet og kansje byen bør holde.. Link to post
Gerhard Svart 25.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2004 Hei MS Victoria Lee Er du klar over at vi kan se fil navnet ? Du bør bruke et nøytralt navn på filen. Gerhard Link to post
MS Victoria Svart 25.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2004 Huff huff, tanker var der, men tok sjansen. Fra nå av blir det nok vanskeligere... Link to post
Laholm Svart 29.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2004 Og hvor der dette? Laholm Link to post
jan Svart 29.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2004 noen som vet hvor dette er? Link to post
Suzuki Svart 29.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2004 Stavern ? Suzuki No boat needed.. Link to post
Gunga Din Svart 29.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2004 Ja håller oxo en pilsner på Stavern ! den andre fjorden däremot får jag nog ha litt betenketid...... S/Y Gunga Din Link to post
jan Svart 29.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2004 Stavern ? Suzuki Oii den var kjapp..Ja stemmer det ,ikke så vansklig kanskje Suzuki? Link to post
Suzuki Svart 29.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2004 nja, har klatra rundt på Citadelløya et antall ganger. Trivelig sted, har aldri vært der med egen skute faktisk.., kanskje i sommer ettersom kombinert pappaperm blir over 6 uker sammenhengende.. Suzuki No boat needed.. Link to post
jan Svart 29.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2004 nja, har klatra rundt på Citadelløya et antall ganger. Trivelig sted, har aldri vært der med egen skute faktisk.., kanskje i sommer ettersom kombinert pappaperm blir over 6 uker sammenhengende.. Suzuki Du får melde din ankomst? og hvis jeg er i nærheten ,så kanskje vi kan ta en kjapp ankerdram når du har lagt skuta trygt til kai.kanskje ved losen,eller noen av gjestebryggene Link to post
MS Victoria Svart 29.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2004 Nytt sted, hvor? Link to post
Svein H Svart 30.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2004 Er ikke dette fyrlykta på innsiden av Homborsund fyr ? Svein Svein H Link to post
MS Victoria Svart 30.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2004 Jommen er det det. Utrolig hvor flike dere er Link to post
KAT Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 Føljetongen fortsetter. Stikkord: Her ferdes de mye på vannet, men ofte også under. HVOR ER DETTE? KAT Link to post
MS Victoria Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 :yesnod:Dette må være hummerparken og utløpet av Langeneskilen,(Søgne kommune) sett fra vegen. Min onkel bodde her ute og derfor kjenner jeg de fleste stedene her ute ! Link to post
KAT Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 :yesnod:Dette må være hummerparken og utløpet av Langeneskilen,(Søgne kommune) sett fra vegen. :yesnod:Treff på første. KAT Link to post
KAT Svart 31.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2004 Lørdagskvelden kan være en grei kveld å bryne de "små grå" som måtte være i live ennå. HVOR ER DETTE? Se løsningen Søgneskjærgården og bildet lenger nede En liten hjelp var lagt inn KAT Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn