Flyrikk Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Litt annen vinkling enn de andre bildene det her, men fortsatt en skjærgård. ;) Bildet er tatt idag. Forøvrig lite is. Hvor er dette? Mitt prosjekt. Barracuda Daycruiser fra 80 tallet: https://baatplassen.no/i/topic/95213-prosjekt-barracuda-23/ Link to post
Free Lillehammer Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Tjøme? Link to post
egilwh Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 (redigert) Tror det er Østerøya/Vesterøya.... du er vel omtrent over Vøra på bildet? Men, forsåvidt så ser du vel Tjøme også til styrbord.... Redigert 11.Januar.2013 av egilwh (see edit history) -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Flyrikk Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Korrekt. :) Mitt prosjekt. Barracuda Daycruiser fra 80 tallet: https://baatplassen.no/i/topic/95213-prosjekt-barracuda-23/ Link to post
Free Lillehammer Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Korrekt. :) Litt artig variant dette, Flyrikk. Har du flere varianter liggende? Link to post
RSL Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 De fleste karttjenester har vel flyfotos, så det er faktisk en mulighet for oss alle å legge ut slike bilder om vi ønsker selv om vi ikke selv er piloter. RSL NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
glalaks Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Ahh! Jeg tenkte å si Sandefjord/ østerøya. En kompis har hytte der og har kjørt et par turer med båt der.. Syntes det var veldig likt.. Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
SIR DAY Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Da våger jeg meg med ett foto fra sommern. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
Free Lillehammer Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Med de badehusene skal vi vel til den svenske vestkysten? Link to post
SIR DAY Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 (redigert) Riktig Redigert: BTW lå det en med BP-vimpel der, da jeg snakket med ham fortalte han meg at han ikke var aktiv på Forum, så derfor..... Redigert 11.Januar.2013 av Magne H (see edit history) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
RSL Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Svenske vestkysten var vel litt diffust var det ikke, den er riktignok ikke like lang som den Norske vestkysten, men stedsanvisningen bør vel være litt mer spesifikk? Jeg har forresten ingen ide. Jeg har bare seilet den svenske vestkysten en eneste sommer og fant ut at siden jeg kun har ferie i fellesferien, så blir det sørlandet for meg frem til jeg eventuelt kan ha ferie andre deler av sommeren. Feriere på en motorvei, er ikke noe for meg. RSL NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
lita Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 15450 Fruen er sikker på at dette er Björkö. Link to post
Lars H. Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 (redigert) Da er fruen din enig med meg. Her ligger vi på Björkö midt i August 2008, et meget trivelig sted. Og i August er det alltid greit å få en fin plass der. Redigert 11.Januar.2013 av Lars H. (see edit history) Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
SIR DAY Svart 12.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2013 (redigert) Da er fruen din enig med meg. Her ligger vi på Björkö midt i August 2008, et meget trivelig sted. Og i August er det alltid greit å få en fin plass der. Riktig! En virtuell premie og gratulasjoner også til lita Flott sted med hyggelig lokalbefolking. Innerst i havnen ved fiskekaien er det kommet en engelsk pub/restaurant, med kjempegod mat og hyggelige ansatte og medgjester, gløm den pakistanske pizzasjappa i marinaen. Var der 2 ganger i sommer. Og jeg som bare skulle bunkre før Skagen... Redigert 12.Januar.2013 av Magne H (see edit history) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
MajorAndy Svart 12.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2013 Bjørkø har den styrke, at den dels er stor. Der er et virkelig flor naturområde nord på øen med en smuk vandresti og små isolerede bukter. Dels er den langt mere original end øerne længere nordpå. Her bor faktisk mennesker og der er et ægte skærgårdsliv. Og nej, der er ikke så mange trofæ-huse som på andre øer. Her er stadig eternitplader på husene. Men her er ægte, og derfor holder jeg meget at øerne i GBG's skærgård. Link to post
bert Svart 12.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2013 Denne er kansje for lett ? Link to post
Banarne Svart 12.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2013 Ser ut som du står på Andersen slippen Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
bert Svart 12.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2013 He he, tenkte nok den ble tatt fort Link to post
Banarne Svart 12.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2013 Hadde båten på brygga til venstre i bildet,så var kanskje litt inhabil Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
bert Svart 12.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2013 Ok, tok bilde ifjor på vei til jobb på Hankø. Link to post
lita Svart 12.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2013 Noen som kjenner dette stedet ? Link to post
Lars H. Svart 12.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2013 Ser ut som du står på Andersen slippen Hvor er det denne Andersen har slippen sin? Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Banarne Svart 12.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2013 Hankø Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
bert Svart 12.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2013 Den er på landsiden , nord øst for Kongemonumentet. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn