Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Har faktisk aldri sett mølla, men den ligger på Bjerkøya innerst i Oslofjorden (Asker), sør for Konglungen.

Det er riktig. Trodde nok at denne ikke var så vanskelig.

Den norske filmen "Marens lille ugle" ble spilt inn her.

Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500

Vårt prosjekt:

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046

Hjemmeside:

www.GudrunogTrond.com

Det er vel nesten juks. Jeg er født og oppvokst i Århus. I tillegg var jeg på ferie i gamlelandet på det aktuelle tidspunkt, så jeg så båten selv. Det stemmer at en av prinserne var på besøk, ikke ham som netopp er blitt sepereret, men ham andre ,som giftet seg rett før bildet er tatt.

Ps: Du var ikke en tur innom Norsminde, en lite koselig marina 8 nm. sør for Århus? Gamlehavnen min, jeg er så heldig at foreldrene mine har båt der fortsattt, så jeg kommer der ofte.

Mvh. Jens Rytter.

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Det er vel nesten juks. Jeg er født og oppvokst i Århus. I tillegg var jeg på ferie i gamlelandet på det aktuelle tidspunkt, så jeg så båten selv. Det stemmer at en av prinserne var på besøk, ikke ham som netopp er blitt sepereret, men ham andre ,som giftet seg rett før bildet er tatt.

det var tjejerna ombord i Gunga Din som hade pejling på det her med prinsarna, dom leser

ju dameblad o där står allt som er värt o vete!

veldi sentral gjestehavn o hjälpsamma medlemmer der i båtklubben i Århus!

vi låg der ett par dar, sen seglade vi ner till Juelsminde !

den her låg oxo inne samtidigt i Århus!

Bilde

S/Y Gunga Din

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...