Jump to content

Hvor er dette?

bliss X

Recommended Posts

Tror ikke du bør prøve å fortsette gjennom det sundet, hvis du ikke ønsker medlemskap i tulipanklubben da..

Du har Ostøya til babord, Kråkholmen rett i mot og Grimsøya i bakgrunnen.

Helt riktig :-)

Sundet mellom Ostøya og Kråkholmen

Jeg går gjennom der ofte. Har liksom blitt en vane opp gjennom årene. Ikke noe problem, selv med Karma bare man plasserer båten riktig i renna som er ca 2,5 meter dyp. Må komme litt skrått på for å unngå tungen SV på Kråkholmen, og så vri båten inn i renna.

Har hatt med gjester som gisper litt når de ser at mer enn halve sundet nesten er tørrlagt.

Dog har jeg sett flere båter som har gått på 0,7 meterne s av Kråkholmen og det umerkede skvalpeskjæret rett bb for der jeg tok bildet. Grunnen ligger forvrig litt lenger vest og skvalpen en tøddel lenger øst i forhold til kartet. Verdt å merke seg om vil gå der.

bilde

Kart

bilde

Flyfoto.

bilde

Ukroppet bilde

Redigert av sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Korrekt! Udenfor de fleste Nordmænds normale rækkevidde, men bestemt værd at besøge hvis man er på de kanter. Også under "tennisveckan", hvor byen står på den anden ende. Har man unge mennesker i båden, så vil de også sætte pris på "brasse-veckan" hvor samba og fest præger stranden.

Kan anbefales som en hyggelig omvej!

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...