Xlnt Startet 11.Oktober.2010 Del på Facebook Startet 11.Oktober.2010 Hei Jeg har fått vann i oljen på drevet. Er det noen som vet om noen som "pakker om" drevet og foretar trykktesting for en billig penge i Østfold? Det er snakk om VP DP290 drev. Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Compromise Svart 11.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2010 Om de er billigere enn andre vet jeg ikke, men jeg har veldig bra erfaring med Ravns Garage i Båstad når det gjelder Mercruiser drev og påhengsmotorer. De skrur sikkert VP drev også. Sitér dette innlegget /per Link to post
ray Svart 11.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2010 Ragnar Ringstad i fredrikstad, ikke de billigste men flinke å trivlige folk Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Xlnt Svart 12.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2010 Takker for svar så langt, men hadde kanskje håpet på at noen kjente noen som hadde hørt om en nabo som hadde et søskenbarn som tok på seg slikt i garasjen sin? -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Marida Svart 14.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2010 Har du havnet på land på Grimsøy? Syns jeg så båten på land der. Prøv gutta på Walberg Marine 69168283. Ikke bruk "garasjegulv" metoden på drev. Hvis det ikke funker til våren, er det greit med skikkelig kvittering. Walberg kan da ta båten din på land. Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 7.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2011 Jepp, ligger hos Peder på Grimsøya. Walberg fikset det til en grei penge Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
FjordHT Svart 7.April.2011 Del på Facebook Svart 7.April.2011 Kan du dele med oss hva en slik ompakking koster(bare jobben på drevet, ikke sjøsetting osv)? Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 7.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2011 Har ikke kvitteringen her nå men mener å huske at jeg betalte et sted mellom 2500 og 3000 ink mva totalt for begge drevene, hva som ble byttet husker jeg ikke. Det ene drevet lakk olje i propell akselen, det andre lakk ved girvelgeren. De ble begge trykktestet og fylt opp med olje igjen, ny sink og eksos flapser var inkludert. Jeg tok av drevene selv og leverte de inn. Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Komodo Svart 7.April.2011 Del på Facebook Svart 7.April.2011 SP Motor og Marineservice er også en mulighet. Et lite firma med flinke folk. Skrur Volvo, Merc. og Yanmar Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.