bavariaeier Startet 13.Oktober.2010 Del på Facebook Startet 13.Oktober.2010 (redigert) Før jeg kaster en gammel defekt båthenger kunne det være greit å høre om noen vil overta? Hvis denne tråden skulle ligget under "til salgs" flytter jeg den, men nå er det nå engang ikke noe som skal selges, men gies vekk (om noen vil ha den da). Båthenger. Eldre årgang. Ukjent merke. Fulgte med da jeg i 2006 kjøpte en tresnekke på ca 20 fot. (Hengeren er i minste laget til denne, men det gikk nå greit). Registrert (men ikke på meg) (vet ikke hvem den står på, men jeg har navnet på han jeg kjøpte den fra..). Jeg kjørte et par km med den i 2006 da et hjullager plutselig røk. Dette er ikke ordnet. Det andre hjullageret er sikkert i like dårlig stand. Bremsene virker ikke. MAO; et prosjekt for den som gidder. Må hentes i Bergen i morgen kveld 14 oktober eller senest i løpet av helgen; hvis ikke blir den kuttet opp og kastet... Send meg en melding om det er intr. Redigert 13.Oktober.2010 av bavariaeier (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bavariaeier Svart 13.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2010 Da kan ikke denne gies bort likevel desverre. Båten m/ henger er innesperret av annen båt i opplag, ergo kommer ikke denne ut før til våren..... Så dar blir båt og henger stående. Gies evt vekk til våren; legger i så tilfelle ut ny post når den tid kommer. Sitér dette innlegget Link to post
Anders_K Svart 13.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2010 Sendte deg en IM eg Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
bavariaeier Svart 13.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2010 Ja, det var en del som var intr. Men jeg gir nok en lyd til våren igjen. Tar da kontakt med de (4) medlemmene som sendte meg IM i dag.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.