Bitteliten Startet 14.Oktober.2010 Del på Facebook Startet 14.Oktober.2010 Vi må bunkre en gang på vår tur til Sverige i helgen. Noen som vet om feks Fuglevik eller Hærføl fortsatt er åpne? Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 14.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2010 Fuglevik tror jeg har kortautomat. Link Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Mossekråke Svart 14.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2010 Fuglevik har kun kortautomat. Sitér dette innlegget Link to post
Sira Svart 14.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2010 Billigst diesel i Utgårdskilen. Kortautomat. Ellers er det åpent på Skjærhalden og Herføl. På Herføl får du baatplassen rabatt. Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Marida Svart 14.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2010 Helt enig med Sira her Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 14.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Oktober.2010 (redigert) Utgårdskilen - kor er nå det? jeg er ikke så godt kjent på Hvaler ennå. Redigert 14.Oktober.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 14.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2010 Utgårdskilen er på Vesterøy. Du passerer mellom Søster og Vauerbrattet så får du Utgårdskilen rett før Akerøya Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Marida Svart 14.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2010 Dritfint å fylle der sammen med fiskebåtene. Mere salg = billigere diesel Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.