flipflap Svart 27.Juni.2008 Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 (redigert) I Vrengensundet er det en som har sånn lift. Hva moroa kom på vet jeg ikke noe om.Sikkert ikke billig? Hehe, det er oss :) Koster ikke mer en 3-4år med kranbil bruk og i tillegg slipper man bunnstoff. Vi monterte den selv på en dag. Den kommer herfra: http://www.goldenboatlifts.com/index.htm Redigert 27.Juni.2008 av flipflap (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
whatever Svart 27.Juni.2008 Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 snakker vi 6-8000? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 27.Juni.2008 Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 (redigert) Njææ...litt mer ifølge denne prislisten Flipflap sammenlignet nok med det å KJØPE en kranbil på 3-4 års avbetaling.. Redigert 27.Juni.2008 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
flipflap Svart 27.Juni.2008 Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 Hehe, var oppunder 40 000 tror jeg! Kranbil koster fort 1500-2000 her. Så er vel nærmere 10år med kranbil da,,,, Men bunnstoff :) Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 27.Juni.2008 Del på Facebook Svart 27.Juni.2008 Syns ikke dette var dyrt igrunn. 90.000kr for en som tar 3500kg... Plassen eg bor er utsatt for drivis om vinteren. Trekaien som ble laget av 6x6 toms stolper ble pinneved første vinteren. Tror dere en slik lift vil tole drivis? Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 28.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2008 Nei, det ble ikkeno av dette. Har montert utriggere rett ut i sjøen, byttet Baylineren i Birchwood, og har også solgt den, går nå og venter på at jeg kan hente hjem en Riviera 925. Ikke lett med heis, når en ikke kan bestemme seg for hvilken båt en skal ha I tillegg må en være sikker på fundamenteringen, skal en til med peling, så blir det fort dyrt. Sitér dette innlegget Link to post
landkrabbe_ Svart 4.Februar.2009 Del på Facebook Svart 4.Februar.2009 Sjekk her.. http://www.boatlift.no/ Synes den flyte løfteren der ser grei ut? Kan ikke bli like dyrt som disse faste instalasjonene. Lurer på om den tåler is... Sitér dette innlegget Link to post
sveinh04 Svart 4.Februar.2009 Del på Facebook Svart 4.Februar.2009 Når jeg ser disse båtene henge sånn på fjellsiden, så tenker jeg bare at det ikke ser ut i måneskinn. Disse lift-heis et eller annet greiene ser ikke ut......Til nød på en brygge... Sitér dette innlegget Turen begynner når man legger fra brygga.... Link to post
alfb Svart 4.Februar.2009 Del på Facebook Svart 4.Februar.2009 Der tror jeg du tar litt feil Svein - den har sikkert hengt i 35 år, muligens 40 . . . mvh Poseidon Er nok enig med Poseidon her Den har hengt der så lenge jeg kan huske og det håper jeg er mer enn 25 år Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.