OT-flyktning Svart 3.November.2010 Del på Facebook Svart 3.November.2010 Forøvrig: imorgen kl 20:15 NRK1 kommer del 2 Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 3.November.2010 Del på Facebook Svart 3.November.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 4.November.2010 Del på Facebook Svart 4.November.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
fanntomas Svart 4.November.2010 Del på Facebook Svart 4.November.2010 Det vanskligste med båt er vel å vite forskjellen på "foran" og bak"... Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 4.November.2010 Del på Facebook Svart 4.November.2010 Såg nå de første to episoder med umodne, sjøsyke ungdommer som ikke kan artikulere seg mens kapteinen babbler noe om "full fart, full fart". Syns vi har det mye artigere selv når vi seiler... Leirskule føles ikke som det helt store - selv om det er en seilbåt i bildet. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
OT-flyktning Svart 11.November.2010 Del på Facebook Svart 11.November.2010 På tide å reservere sofaen og fjernkontrollen - kl 20:15 kommer Jarle på skjermen igjen Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 11.November.2010 Del på Facebook Svart 11.November.2010 Så på med spenning etter innleggene her , men For noe kjedelige greier. Rene big Brother tilstander jo , med Jarle som megler. fenger knapt bestemor denne "thrilleren" her.. Skuffet Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Frivakten Svart 11.November.2010 Del på Facebook Svart 11.November.2010 Hvorfor velger de seilskole når de ikke har lyst? Er det ikke Folkehøyskole med en seillinje? Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
JGH Svart 11.November.2010 Del på Facebook Svart 11.November.2010 reagerte nå mest på manglende lanterneføring eg. Fjortissfakter har eg masse av i huset, så dei kan eg det meste om. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Kjell Arne Steinsvik Svart 11.November.2010 Del på Facebook Svart 11.November.2010 Gler meg meir til å sjå serie frå Berserk-turen Jarle sa han skulle på i slutten av denne episoden. Det vart litt for mykje drama og surmuling i Sjøsprøyt for min del. Få tilbake Alex, David og Espen på den gode gamle Albin Vegaen i staden! Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 11.November.2010 Del på Facebook Svart 11.November.2010 "Sjøsprøyt" er bare sprøyt Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
JGH Svart 18.November.2010 Del på Facebook Svart 18.November.2010 Er det bare eg så blir matt av å høyre på sutrete folk i realityserier? Eg vil heim, eg savner kjæresten, eg vil til mamma osv? Eller er dette en vinkling som produksjons-teamet utnytter? Eg synes iallefall at ein sånn vinkling skader seriene. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Polarn Svart 18.November.2010 Del på Facebook Svart 18.November.2010 enig, bli for mye sutring. Ser heller på 330 skvadronen som går nå på NRK2 Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
free Svart 18.November.2010 Del på Facebook Svart 18.November.2010 Sjøsprøyt ble ikke det jeg hadde håpet på, gjesteopptredene til Jarle Andhøy er ikke nok til å løfte programmet. litt skuffet etter dagens episode... Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 18.November.2010 Del på Facebook Svart 18.November.2010 Nå finnes det mange serier på TV som er basert på det perfekte, nstrøkne og nypolerte så en serie som viser litt av livets realiteter tror ikke jeg at man kommer til å ta skade av, men man har jo valget å se noe annet eller sågar gjøre noe annet. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Avsluttet_1 Svart 18.November.2010 Del på Facebook Svart 18.November.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 18.November.2010 Del på Facebook Svart 18.November.2010 Når en programserie frontes av kapteinen på Berserk er perfekt, nstrøkne og nypolert langt fra hva som forventes i hvertfall av meg. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 18.November.2010 Del på Facebook Svart 18.November.2010 free - for ordens skyld; mitt innlegg var ikke en reaksjon på ditt innlegg! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Astor Svart 18.November.2010 Del på Facebook Svart 18.November.2010 Jeg svitsjet over fra ski og høye fjell til Hellstrøm på TV3 som et bedre alternativ. :) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Kaftein ØL Svart 18.November.2010 Del på Facebook Svart 18.November.2010 Jeg synes det er en ok serie! Jeg berømmer virkelig jarle andøy for å ta med så sutrete og misfornøyde folk med på tur ! Det er vel ingen som ikke skjønner at det også var nødvendig for å kunne lage en serie ut av det! Jeg fikk i hvertfall ikke mindre lyst til å seile i nordnorge og gå topptur i fjellene der etter dagens episode! Hele konseptet til Jarle som gjør at han i det hele tatt kan leve av å være eventyrer er jo nettopp å dra med ustreite folk med på tur! Slikt skaper underholdning som mange folk er villige til å se på! Synes også det er positivt at Jarle har klart å få seiling inn i stua til mange folk som aldri har vært ombord i båt eller noe begrep, eller ide om hva vi driver med nesten hver eneste helg og ferie! Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 2.Desember.2010 Del på Facebook Svart 2.Desember.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Masserarti Svart 2.Desember.2010 Del på Facebook Svart 2.Desember.2010 En god slutt på en ikke fult så god serie! Må si jeg misunner han som fikk tilbud om å bli med Berserk! Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 2.Desember.2010 Del på Facebook Svart 2.Desember.2010 Nå går aller siste episode. Jeg tenkte på deg når redningsskøyta var der... Er det ikke den du er ombord på? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Avsluttet_1 Svart 2.Desember.2010 Del på Facebook Svart 2.Desember.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 3.Desember.2010 Del på Facebook Svart 3.Desember.2010 Serien var vel grei nok den ,dem var 16 år å oppover. Ikke alle som er født sjømann og med 20 år's erfaring ,han ene guttungen fikk jo tilbud om å bli med Berserk på tur.Da er han sikkert bra nok,ikke mange her inne som har dem turane til Jarle i loggboka si vil jeg tru .Fikk med meg alle episodene,hadde kansje håpa på noe mer .Men en ok serie å se på,ungane lærte litt om båt å båtlivet vil jeg mene.Fikk skryt av kapteinen på kystvakta etter endt tur,er en grei attest det. Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.