Lazyjack Startet 12.November.2010 Del på Facebook Startet 12.November.2010 Savner et mannlokk/mannhull i min dieseltank og lurer på om noen ser grunner til at nedenstående produkt ikke skulle holde tett? http://www.kf-maritim.se/Montera_manlucka..asp Har noen gjort dette så vil jeg gjerne høre om erfaringer! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 12.November.2010 Del på Facebook Svart 12.November.2010 Har ingen erfaring med det manlokket du viser til. Du kan jo montere ett slikt som dette, koster 175 ink.mva hos plastinvent Dette bilde er fra min dieseltank, og dette holder tett. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 13.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.November.2010 Du kan jo montere ett slikt som dette, koster 175 ink.mva hos plastinvent Dette bilde er fra min dieseltank, og dette holder tett. Takk for tips. De selger det altså løst? Kan du kort beskrive løsningen? Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 13.November.2010 Del på Facebook Svart 13.November.2010 Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 13.November.2010 Del på Facebook Svart 13.November.2010 De selger det altså løst? Dette er et standard Wema mannlokk, selges hos Maritim og de fleste båtutstyrsjapper. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 14.November.2010 Del på Facebook Svart 14.November.2010 Savner et mannlokk/mannhull i min dieseltank og lurer på om noen ser grunner til at nedenstående produkt ikke skulle holde tett? http://www.kf-maritim.se/Montera_manlucka..asp Denne løsningen er ikke helt stueren etter min mening. Hvis jeg forstod illustrasjonen riktig setter man i en innerdel med skruer i og mutter på utsiden? Med denne løsningen vil det være mulig å få lekkasje forbi skruene Da ville jeg heller holdt en knapp på plastlokket fra Maritim. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Lazyjack Svart 14.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2010 denne løsningen vil det være mulig å få lekkasje forbi skruene Da ville jeg heller holdt en knapp på plastlokket fra Maritim. Enig i det men det kan man vel få rundt senterskruen her også? Her er jo også alt i plast, ser for meg at det ikke blir stivt nok når det skal dras til? Er det o-ring undet det ytre lokket? Båten min er forøvrig en seilbåt, det innebærer at at i lengre perioder kan bli et trykk mot lokket og ikke bare diesel som skvalper mot det. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 14.November.2010 Del på Facebook Svart 14.November.2010 Der er det o-ring ja. Plastinvent selger disse lokkene løse Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.