Jump to content

Trenger man å pakke inn båt med presenning for vinteren


Sumi II

Recommended Posts

Ikke uenig i det, men i det fine høstværet vi har nå kunne jeg godt tekt meg å ha lengere båtsesong. Jeg har ikke blitt helt ferdig med å montere varmesystemet ombord. Men til neste år.... Regner også med å komme ut i god tid før påske. Det er en av fordelene med å overvintre på vannet.

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Link to post
Share on other sites

Jeg syntes det er så godt når båten er ferdig innpakket for vinteren, men med god lufting. Slipper å bekymre meg, bortsett fra når det er storm, da må jeg følge med at presenningen ikke begyner å løsne. Hos oss kan det godt bli 2m snø, og det ville blitt en stor vekt om jeg ikke hadde måket stadig. Slipper å tenke på det for nå glir snøen så fint av..

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...

Er det noen som har sjekket ut det smarte patentet til Marinovate? Det er en pose som båten ligger inni på sjøen, denne holdes oppe av luft som lages av ei lita vifte. Med båten inne i denne "garasjen" får man både beskyttelse og tilgang til båten gjennom hele vinteren..uten å måke noe som helst :)

 

Se bilder på marinovate.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...